Chiudi annunziu

L'avvenimentu Unpacked, in quale Samsung presentarà i so novi prudutti per a prima parte di questu annu, hè in San Francisco stu marti. Pudemu digià avè una idea abbastanza chjara di quali prudutti seranu presentati à Unpacked. Per esempiu, l'arrivu di i smartphones di linea di produttu hè previstu Galaxy S20, a presentazione di una novità plegable da Samsung o forse novu Galaxy Buds +. In l'articulu d'oghje, vi purtemu un riassuntu di ciò chì Unpacked puderia purtà.

Samsung Galaxy S20

Sicondu i rapporti dispunibili, Samsung introduverà trè mudelli di a linea di prudutti questu annu Galaxy S20. Avemu da aspittà u mudellu Galaxy S20, Galaxy S20 Plus è high-end Galaxy U S20 Ultra, chì prubabilmente serve cum'è sustitutu Galaxy S10 5G da l'annu passatu. Significa ancu chì Samsung prubabilmente saltà a linea Galaxy S11. Varianti "bassu budgetu". Galaxy Probabilmente ùn videremu micca u S20 in u stilu S10E à Unpacked - apparentemente, Samsung hà digià implementatu S10 Lite è Note 10 Lite à u principiu di l'annu invece. I mudelli novi offrenu supportu per e rete 5G è devenu esse equipati cù u processatore Qualcomm Snapdragon 865. Samsung puderia tandu lancià smartphones cù u processatore Exynos 990 in i mercati internaziunali, equipati di modem 4G è 5G.

Galaxy ZFlip

In più di i telefoni intelligenti cù un disignu classicu, Samsung presenta ancu a so novità plegable chjamata Galaxy Da Flip. A cuntrariu di l'annu passatu Galaxy Fold serà Galaxy Z Flip hè più reminiscente di "tappi" plegabili classici - hè più spessu paragunatu à u Motorola Razr. Ma micca solu a forma di u smartphone plegable cambierà - ci deve esse ancu un cambiamentu in l'area di a visualizazione, chì sta volta deve esse coperta cù una strata di vetru ultra-sottile. Sicondu i rapporti dispunibili, a so diagonale deve esse 6,7 inch, cù un rapportu d'aspettu di 22: 9. Galaxy U Z Flip deve esse equipatu cù un processore Snapdragon 855 Plus, 8GB di RAM è 256GB di almacenamiento.

Galaxy Buds +

Un'altra novità chì Samsung duveria presentà à u so Unpacked sò l'auriculare Galaxy Buds +. L'ultima versione di cuffie wireless da Samsung deve esse simili à l'attuale in termini di design Galaxy Buds, ma duverebbe offre una vita di bateria significativamente più longa (finu à undici ore) è duverebbe ancu avè una qualità di sonu mejorata. Ùn sò micca cunnisciuti più dettagli nantu à u prezzu, ma secondu certi rapporti seria Galaxy Buds + puderia diventà una parte gratuita di pre-ordini di smartphone Galaxy S20 Plus.

Carta d'invitu Samsung Unpacked 2020

U più lettu d'oghje

.