Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Rakuten Viber, una di l'applicazioni di cumunicazione principali in u mondu, presenta una nova funzione, My Notes. Questu aiuterà l'utilizatori à urganizà megliu e so attività di ogni ghjornu è a cumunicazione in l'applicazione.

Oghje, a multitasking hè una cosa cumuna, ricevemu constantemente messagi mentre travaglianu, a ghjente ci chjama, ci manda foto è video, perchè qualchì volta pò esse difficiule di seguità tuttu. À u listessu tempu, scaricà una altra applicazione chì hè specializata in l'urganizazione di u travagliu ùn hè micca una suluzione. Cusì, Viber vene cun una nova funzione chjamata My Notes, chì permetterà à l'utilizatori di urganizà megliu è mantene a traccia di i travaglii, foto, ricordi è altre cose urganisazione in un locu. Viber hè attualmente utilizatu da più di un miliardo di persone in u mondu sanu è 700 milioni d'interazzione sò in l'app ogni minutu. A nova funzione li dà l'uppurtunità di simplificà u so travagliu di ogni ghjornu è rende u prucessu tutale più efficiente è faciule d'utilizatore.

A suluzione hè pensata per l'usu in a messageria di ogni ghjornu è l'usu di e funzioni organizzative in l'applicazione Viber è permette:

  • Crea una lista di i travaglii è marcate cum'è cumpletu
  • Almacene missaghji impurtanti, video, foto è stickers in un locu
  • Sincronizazione cù qualsiasi dispositivu (mobile, desktop, tablet, etc.)
  • Stabilisci i ricordi per i travaglii impurtanti (da esse aghjuntu prestu)

"U nostru scopu hè di vene cun suluzioni chì facenu a vita più faciule per i nostri utilizatori, è questu hè esattamente ciò chì My Notes farà", disse Ofir Eyal, COO, Rakuten Viber. "Hè assai impurtante per i nostri utilizatori per assicurà a sicurità di a cumunicazione chì Viber li offre, cù funzioni migliorate è un funziunamentu più veloce di l'applicazione. Semu assai felici chì pudemu avà offre l'uppurtunità di urganizà megliu i so pinsamenti è e so attività direttamente in l'applicazione ".

Rakuten-Viber-MyNotes

Ultimi informace circa Viber sò sempre pronti per voi in a cumunità ufficiale Viber Repubblica Ceca. Quì amparate nutizie nantu à i strumenti in l'applicazione stessa è pudete ancu participà à sondaggi interessanti.

Rakuten Viber

U più lettu d'oghje

.