Chiudi annunziu

Samsung hà prisentatu u so smartphone assai aspittatu in Unpacked d'ieri Galaxy Da Flip. In parechji manere, u smartphone plegable di quist'annu da Samsung hè à l'altezza di ciò chì hè statu dettu ancu prima di u so lanciu. In parechji maneri, furnisce Galaxy Da Flip una quantità di migliure rivoluzionarie è innovazioni.

U rivoluzionariu smart clamshell di Samsung hè veramente chjucu quandu hè plegatu cumparatu cù l'altri smartphones attuali - e so dimensioni sò solu 73,6 x 87,4 x 17,3 mm quandu sò piegate. A diagonale di a visualizazione quandu si sviluppa hè 6,7 inch. Galaxy U Z Flip hè dotatu di un display cù tecnulugia Ultra Thin Glass (UTG). Grazie à sta tecnulugia, Samsung hà sappiutu liberà da i cutouts è altri elementi distracting, cusì l'utilizatori anu una pantalla completa cù un rapportu d'aspettu di 21,9: 9.

 

Durevole, elegante è versatile

Galaxy U Z Flip presenta un design elegante ma assai durable cù angoli arrotondati eleganti è una cerniera nascosta. A basa hè a tecnulugia cù duie camme, fatte in tale manera chì u telefunu hè perfettamente stabile quandu hè apertu è chjusu, è a struttura plegabile ùn hè micca visibile in tuttu. Galaxy À u listessu tempu, Z Flip pò esse apertu à quasi ogni angulu, simili à i laptops. In più, u sistema di cerniera nascosta usa l'ultima tecnulugia di Samsung basata in fibre di nylon chì repellenu a terra è a polvera. Galaxy Frà altre cose, Z Flip vanta ancu una tecnulugia Flex speciale, chì Samsung hà sviluppatu in cuuperazione cù Google. Sta tecnulugia assicura chì, se u dispusitivu si trova nantu à una superficia senza supportu, a visualizazione si sparte automaticamente in dui mità. Ognunu hè di 4 inch (10,3 cm) di diagonale. Nantu à a mità superiore pudete per esempiu vede e foto, video è altri cuntenutu, a mità più bassa hè utilizata per u cuntrollu, a ricerca, a lettura di u testu o a scrittura. Inoltre, offre Galaxy Z Flip presenta ancu u modu di Finestra Multi-Active per una multitasking efficiente.

Galaxy Flip hà a capacità di visualizà notifiche ancu quandu hè plegatu - una notificazione di una chjama, messagiu o altra notificazione entrante serà visualizata ancu se u telefunu hè chjusu. Pudete fà chjamate telefoniche nantu à Samsung Galaxy Riceve Z Flip ancu quandu u dispusitivu hè chjusu. A visualizazione esterna mostra ancu a data, l'ora è u statutu di a bateria.

Camera per tutti i scopi

A tecnulugia Flex sopra citata avanza e pussibilità di utilizà a camera di u novu Samsung Galaxy Da Flip à un livellu completamente novu. Per esempiu, pudete facilmente piglià scatti di gruppu auto-timer o scatti di notte. Avete qualsiasi anguli di ripresa dispunibili, più e vostre mani sò libere, ùn avete micca bisognu di un tripode per piglià ritratti o filmi. I video d'alta qualità sò registrati cù un rapportu d'aspettu di 16: 9, chì hè ideale per e rete suciale. Dopu à u bughju, pudete aduprà u modu di notte speciale di a camera senza flash o sparà video impressiunanti in time-lapse grazie à a funzione Night Hyperlapse - basta apre u telefunu è mette nantu à a tavula. Pudete aduprà in modu efficace a camera di u smartphone ancu quandu hè plegata - grazia à e so dimensioni compatte, hè pussibule di piglià un selfie cunfortu cù a camera posteriore, per esempiu, senza avè apertu u telefunu.

Samsung Galaxy ZFlip

U più lettu d'oghje

.