Chiudi annunziu

Aieri, Samsung hà presentatu ufficialmente i novi smartphones di a linea di prudutti Galaxy S20. Mudelli Galaxy S20, Galaxy S20+ è Galaxy S20 Ultra supporta a cunnessione 5G, Galaxy S20+ è Galaxy Inoltre, u S20 Ultra supporta ancu a tecnulugia sub-6 è mmWave. Tutti i trè mudelli, di sicuru, si stende ancu cù e rete più vechje. Inoltre, a notizia di quist'annu vanta camere migliorate è altre grandi funzioni è innovazioni.

Samsung Galaxy U S20 hè dotatu di un display AMOLED dinamicu di 6,2 inch cù una risoluzione di 3200 x 1440 pixel è una freccia di rinfrescante finu à 120 Hz (per difettu, a freccia di rinfrescante di a visualizazione hè 60 Hz). Corning Gorilla Glass 6 hè stata utilizata per a visualizazione, u rapportu d'aspettu hè 20: 9. Comparatu à i mudelli precedenti, micca solu i frames intornu à a visualizazione, ma ancu a "bullet" per a camera frontale sò stati ridotti. Un sensoru ultrasonicu di impronte digitali hè situatu sottu à u display.

Tutti i trè mudelli di a serie Galaxy anu trè camere principali. Galaxy Inoltre, u S20+ è S20 Ultra offrenu ancu un sensor ToF. Mudelli Galaxy S20 à Galaxy L'S20+ presenta un sensore principale di 12MP, un teleobiettivo triplu 64MP, è un lente grandangulare 12MP. I mudelli S20 è S20+ offrenu un zoom digitale XNUMXx, u Galaxy L'S20 Ultra averà allora un zoom senza perdita XNUMXx è un zoom digitale XNUMXx. Fotocamere di a nova serie di smartphones Galaxy L'S20 presenta ancu capacità di ripresa di poca luce mejorate.

A prutezzione perfetta di hardware è software hè assicurata da a piattaforma Knox inseme cù u processore Guardian Chip, dotatu di funzioni di sicurezza speciale. E batterie di i novi mudelli, i telefoni smartphones di a serie, anu vistu ancu migliurà significativamente Galaxy Frà altre cose, u S20 offre ancu l'opzione di carica rapida 25W (u Galaxy U S20 Ultra serà ancu una carica super-rapida di 45 W). Samsung Galaxy U S20 hè dotatu di una bateria 4000 mAh, u S20+ hà una bateria 4500 mAh è u S20 Ultra hà una bateria 5000 mAh. I novi smartphones sò alimentati da processori 7nm 64-bit da Qualcomm è Samsung (secondu a regione). I mudelli S20 è S20+ anu 12GB di RAM, u S20 Ultra offre 12GB - 16GB di RAM. In quantu à a capacità di almacenamiento, i mudelli S20 è S20+ seranu dispunibili cù 128GB è Galaxy U S20 Ultra offre varianti 128GB è 512GB.

L'interfaccia One UI 2 cù l'applicazione SmartThings per u cuntrollu di l'apparecchi di casa o Samsung Health per un stile di vita ancu megliu è più sanu hè di sicuru. Grazie à a cooperazione di Spotify è Bixby, l'utilizatori anu l'uppurtunità di cuntrullà comodamente a riproduzione di musica in i so smartphones, mentre chì a funzione Music Share hà da piglià cura di una larga gamma di opzioni di riproduzione di musica via Bluetooth. A tecnulugia Google Duo hà da piglià a cura di videochiamate d'alta qualità è convenienti. I filmi è e serie nantu à Netflix ponu esse facilmente cercati grazia à l'integrazione mejorata cù i dispositi Samsung, i tecnulugia Samsung Daily, Bixby è Finder sò dispunibili.

Samsung Galaxy U S20 serà dispunibule in grisgiu, blu è rosa per un prezzu di 22 corone. Galaxy S20 + serà vendutu in varianti grisgiu, blu è neru per 25 curone, è per u mudellu Ultra in neru è grisgiu pagherete 990 curone.

Samsung Galaxy S20 S20+ S20 Ultra

U più lettu d'oghje

.