Chiudi annunziu

A cumpagnia di Caviar si tratta di mudificazioni caru è lussu di smartphones famosi. I megliurenze di stu tipu ùn anu micca risparmiatu ancu u novu pruduttu più caldu da Samsung - plegable Galaxy Da Flip, chì a cumpagnia hà presentatu sta settimana. Questa volta, Caviar hà preparatu una versione per i so clienti Galaxy Da u Flip à tema Joker. Edizione caviar di Samsung Galaxy U Z Flip hè chjamatu Caviar Samsung Z Flip Joker & Harley Quinn, è in più di l'oru, hè decoratu cù i simili di u Joker è Harley Quinn. A parte posteriore di u smartphone plegable hè stilata in forma di una carta di ghjocu à doppia testa.

Per a prumuzione Galaxy Per Flip, Caviar hà sceltu nimu altru ch'è Joaquin Phoenix stessu. A faccia di stu oscardi l 'attore dinù apparsu nant'à u situ web di a cumpagnia Russian Caviar. Per Samsung Galaxy Da Flip, i partiti interessati paganu 5,2 mila dollari, chì si traduce in circa 119 corone. L'edizione Joker ùn hè micca l'unica forma di trasfurmazioni da Samsung Galaxy Z Flip di Caviar. Pudete ancu truvà, per esempiu, in u menù di a cumpagnia CarBon edizione Titanium o Gold di stu smartphone plegable.

"Caviar Samsung Galaxy Z Flip Joker & Harley Quinn hè una versione di lusso di u smarpthon chì piglia a forma di una carta di ghjocu cù l'imaghjini culurite di u Joker è Harley Quinn. hà dettu unu di i rapprisentanti di a cumpagnia Caviar, aghjustendu chì sta edizione di u smartphone hè più decorata cù l'oru di 24 carati marcatu 999. Sicondu a cumpagnia Caviar, una tecnulugia chjamata Double Electroplated hè stata utilizata per u trattamentu d'oru di u smartphone. Caviar hà decisu di mandà solu cinquanta quattru pezzi di Samsung à u mondu Galaxy Z Flip in u trattamentu speciale citatu.

A cumpagnia Caviar hà una quantità di mudificazioni di lussu di smartphones di marche famose. In u passatu, i so clienti puderanu aspittà, per esempiu, telefoni cù ritratti di Vladimir Putin, Donald Trump, John F. Kennedy, ma ancu cù u tema di serie populari cum'è Game of Thrones o Avengers.

Samsung Galaxy Da Flip Joker Caviar

U più lettu d'oghje

.