Chiudi annunziu

Succede à spessu chì avemu ricevutu missaghji micca dumandati di ogni tipu nantu à i nostri smartphones. Si pò esse ogni tipu di missaghji cummirciali, puzzicheghju, missaghji mandatu per errore o ancu phishing. Tuttavia, ùn hè micca cumunu per noi di riceve un missaghju micca dumandatu - è ancu più stranu - direttamente da u fabricatore di u nostru smartphone. Pruprietari di certi smartphones di a linea di prudutti Galaxy ma anu sempre sta sperienza, è una relativamente fresca in questu.

L'ingegneri di Samsung hà sappiutu di mandà à i pruprietarii di Samsung in una manera misteriosa sta matina Galaxy in u mondu sanu, un missaghju speciale chì solu u numeru unu era bonu - nunda di più. Sè vo troppu divintatu unu di i destinatari di stu missaghju testu misteriu, tandu sapete chì era presuntamente parti di u prucessu di prova internu di a funzione "Truvà My Mobile" di Samsung. U giant sudcoreanu hà scusatu publicamente à tutti i so clienti affettati da stu errore durante u ghjornu per l'inconveniente causatu. Sicondu a cumpagnia, u missaghju, mandatu per sbagliu, ùn avia micca effettu nant'à u funziunamentu di i smartphones in quistione.

Per esempiu, Samsung hà publicatu una dichjarazione nantu à u so contu Twitter di u Regnu Unitu. U post hà dichjaratu chì una notificazione ligata à Find My Mobile 1 hè stata accidentalmente mandata "à un numeru limitatu di dispusitivi Galaxy". A funzione Find My Mobile serve - simile à a so contraparte u Apple dispusitivu - per localizà un dispusitivu persu. Users ponu dinù aduprà sta funziunalità à serratura remotely o asciugà lu in casu hè arrubati.

Ùn hè ancu chjaru quantu hè u numeru di i clienti chì anu ricevutu u missaghju di testu misteriosu, però, a so occurrence hè ancu rappurtata da l'utilizatori quì è in Slovacchia.

Avete ancu ricevutu u vostru oghje Galaxy smartphone misteriosu numeru unu?

Samsung Galaxy A71 fb

U più lettu d'oghje

.