Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Western Digital (NASDAQ: WDC) introduce una nova memoria UFS (Universal Flash Storage) chì porta a designazione Western Digital® iNAND® MC EU521. U novu almacenamentu permette à i sviluppatori di dispositivi mobili per furnisce l'utilizatori cun più cunfortu di l'utilizatori quandu travaglianu cù smartphones 5G. A nova memoria supporta i standard JEDEC è UFS 3.1 è porta a funzione Write Booster. Western Digital hè dunque trà i primi in l'industria à furnisce un almacenamentu cummerciale ottimizzatu per l'applicazioni è e capacità di u standard UFS 3.1 5G.

WD iNAND EU521

I chip di memoria flash Western Digital iNAND MC EU521 per a memoria interna permettenu à i pruduttori è i sviluppatori di dispositivi mobili di prufittà pienamente di l'espansione di banda larga UFS 3.1 (4/2) è di a tecnulugia NAND SLC (cella à un livellu) quandu si caricanu in cache. A nova tecnulugia aduprata permette di aumentà a velocità di scrittura sequenziale finu à una velocità turbo di 800 MB/s, assicurendu un altu cunfortu di l'utilizatori è un travagliu megliu cù l'applicazioni cum'è a scaricazione di formati 4K è 8K, u muvimentu di grandi fugliali da u almacenamentu in nuvola o ghjucà. ghjochi. I chips di memoria iNAND EU521 seranu dispunibili da marzu di questu annu in capacità di 128 GB è 256 GB.

"I smartphones necessitanu avà un rendimentu più altu è capacità di almacenamento più altu. Diventanu sempre più u dispositivu primariu per tuttu, da streaming video, ghjucà musica, ghjoculi è piglià foto à fà pagamenti senza cashless o utilizendu applicazioni di carte ". dice Huibert Verhoeven, vicepresidentu è direttore generale di u segmentu di l'affari Automotive, Mobile è Emergente di Western Digital, aghjustendu: "U SLC caching è Write Booster funzioni di i ricordi EU521 iNAND rapprisentanu parechje migliorie di u rendiment chjave chì, in cunghjunzione cù e rete 5G, furnisceranu per esempiu streaming di filmi più veloce, più veloce cum'è mai prima.

WD iNAND EU521

"Western Digital implementa i standard JEDEC UFS 3.1 in prudutti selezziunati, chì furnisce l'applicazioni 5G cù capacità di scrittura supplementari è caching miglioratu, chì aiuterà i smartphones à furnisce una velocità di scaricamentu più veloce, accelerà l'archiviazione di grandi file è supporta altre applicazioni intensive di dati ". dice Craig Stice, Head of Memory and Storage in Omdia (a cumpagnia hè un capu di tecnulugia globale è seguita a ricerca di Informa Tech - Ovum, Heavy Reading and Tractica è IHS Markit) è aghjunghje: "A risposta rapida di Western Digital à i novi standard offre cusì à i fabricatori di dispositivi mobili una altra soluzione cumpleta per sceglie".

Western Digital per i dispositi mobili

A linea di prudutti Western Digital iNAND furnisce soluzioni di almacenamento per smartphones è dispositi mobili. Utiliza a tecnulugia 3D NAND cù 96 strati è tecnulugii avanzati di interfaccia UFS chì aumentanu u cunfortu di l'utilizatori. Questa linea di prudutti di memoria interna cummerciale hè pensata per mantene un rendimentu elevatu è stabile per applicazioni intensive di dati cum'è video 4K / 8K, realtà aumentata o virtuale è intelligenza artificiale. A cumpagnia offre ancu schede di memoria add-on è almacenamiento di dati innovatori è prudutti di carica mobile.

Memoria iNAND MC EU521

U più lettu d'oghje

.