Chiudi annunziu

L'app Samsung Health hà vistu una quantità di grandi miglioramenti in l'ultimi ghjorni. A settimana passata, i cambiamenti parziali di l'interfaccia d'utilizatore apparsu in Samsung Health. Ci sò stati cambiamenti à l'articuli in diverse categurie, alcuni elementi è funzioni sò stati spustati in una sezione diversa. Ma u cambiamentu più significativu hè stata l'intruduzione di u supportu di u modu scuru. Samsung è Google anu pruvatu dapoi u lanciu di One UI 2.0 è u sistema operatore Android 10 per intruduce u supportu per questu modu in quant'è parechje applicazioni pussibule, è Samsung Health hè unu di elli.

21

L'aghjurnamentu chì porta u modu scuru à l'app Samsung Health hè numeratu 6.9.0.051 è Samsung hè trà i pruprietarii di a gamma di smartphones. Galaxy si distribuirà gradualmente. Pudete cuntrollà a vostra versione di l'app in a rùbbrica "About Samsung Health" toccu l'icona in l'angulu superiore manca è dopu toccu l'icona di l'ingranaggio.

Nuvelle aghjurnamenti à l'app Samsung Health sò ancu cuminciati à sparghje gradualmente. A so ultima versione hè numerata 6.9.0.055, è a più grande nutizia chì porta hè una categuria nova, destinata à e donne. Pruprietari di smartphones Samsung Galaxy Puderanu seguità u so ciclu menstruali è entre in i paràmetri pertinenti in l'applicazione dopu avè cambiatu à l'ultima versione di l'app Samsung Health. Finu à avà, l'utilizatori anu avutu a basa di l'applicazioni di terzu in questu sensu.

L'utilizatori ponu aghjurnà l'app Samsung Health via Galaxy Store o Play Store. Samsung hà lasciatu sapè chì questu annu vulia arricchisce a so applicazione Samsung Health cù una quantità di funzioni novi.

Fonte di l'imaghjini in a galeria: SamMobile

Samsung-logo-FB

U più lettu d'oghje

.