Chiudi annunziu

In a rivista d'oghje, avemu trattatu cun un flash drive assai interessante da l'attellu di a cumpagnia di fama mundiale SanDisk. Perchè interessante? Perchè pò esse chjamatu senza esagerazione unu di i più versatili flash drives in u mercatu. Pò esse usatu sia cù l'urdinatori è i telefunini mobili è daveru per una larga gamma di azzioni. Allora cumu hà fattu u SanDisk Ultra Dual Drive USB-C in a nostra prova? 

Specifica tecnica

U flash drive Ultra Dual Drive hè fattu di aluminiu in cumbinazione cù plastica. Havi dui connettori, ognunu di i quali scorri da un latu sfarente di u corpu. Quessi sò specificamente u classicu USB-A, chì hè specificamente in a versione 3.0, è USB-C 3.1. Allora ùn avaria micca paura di dì chì pudete appiccà u flask in quasi tuttu in questi ghjorni, cum'è USB-A è USB-C sò assai i tipi di porti più diffusi in u mondu. In quantu à a capacità, una versione cù 64GB di almacenamiento risolta via un chip NAND hè ghjunta à a nostra redazione. Per stu mudellu, u fabricatore dice chì vedemu finu à 150 MB / s di velocità di lettura è 55 MB / s di velocità di scrittura. In i dui casi, si tratta di valori belli chì saranu più cà abbastanza per a maiò parte di l'utilizatori. L'unità flash hè sempre prodotta in varianti 16 GB, 32 GB è 128 GB. Per a nostra variante di 64 GB, paghete un piacevule 639 corone di standard. 

Design

A valutazione di u disignu hè largamente una materia subjectiva, cusì pigliate e seguenti linee cum'è puramente a mo vista persunale. Aghju da dì per mè stessu chì mi piace assai l'Ultra Dual Drive USB-C, perchè hè assai minimalista, ma à u stessu tempu intelligente. A cumminazzioni di l'aluminiu è u plasticu mi pare bè in quantu à l'apparenza è a durabilità generale di u pruduttu, chì puderia esse assai decentu à longu andà grazia à questi materiali. L'apertura in u latu di fondu per u filamentu di u cordone da i chjavi merita elogi. Hè un dettu, ma di sicuru utile. In quantu à a dimensione, u lampu hè veramente cusì chjucu chì certamenti truverà a so applicazione nantu à e chjave di parechje persone. L'unica lagnanza minore ch'e aghju hè u "slider" neru nantu à a cima di u pruduttu, chì hè utilizatu per scaccià i connettori individuali da una o l'altra parte di u discu. In u mo parè, si merita di esse affundatu in u corpu di u pruduttu per forsi un bon millimetru, grazia à u quale seria abbastanza elegantemente oculatu è ùn ci saria micca periculu di, per esempiu, qualcosa chì si chjappà nantu à questu. Ùn hè micca una grande minaccia ancu avà, ma a sapete - a chance hè un stupidu è ùn vulete micca veramente distrughje u vostru lampu solu perchè ùn vulete micca una corda in a vostra sacchetta. 

Pruvenza

Prima di ghjunghje à a prova attuale, fermemu per un mumentu à u mecanismu di ejecting individual connectors. L'ejection hè cumplettamente liscia è ùn necessita micca forza bruta, chì in generale aumenta u cunfortu di l'utilizatori di u pruduttu. Pensu chì u "bloccaggio" di i connettori dopu chì sò cumplettamente estesi veramente utili, grazie à quale ùn si movenu mancu un inch quandu sò inseriti in u dispusitivu. Allora ponu esse sbloccati solu via u slider superiore, chì aghju scrittu sopra. Hè abbastanza à appughjà ligeramente finu à sente un clicu suave, è dopu solu scorri versu u centru di u discu, chì logicamente inserirà u connector ejected. Una volta chì u slider hè in u mezu, i cunnessi ùn sò micca prughjetti da ogni latu di u discu è sò dunque prutetti 100%. 

A prova deve esse divisa in dui livelli - unu hè l'urdinatore è l'altru hè mobile. Cuminciamu cù u sicondu primu, vale à dì un mobile cuncepitu apposta per i telefoni smartphones cù un portu USB-C. Ci sò parechji di questi nantu à u mercatu à u mumentu, cù più è più mudelli chì sò aghjuntu. Hè precisamente per questi telefoni chì SanDisk hà preparatu l'applicazione Memory Zone in Google Play, chì, in termini simplici, serve per gestisce e dati chì ponu esse scaricati da u flash drive à i telefoni, è ancu in a direzzione opposta - questu hè. , da i telefoni à u flash drive. Cusì, per esempiu, sè vo avete una bassa capacità di almacenamento internu è ùn vulete micca s'appoghjanu nantu à e carte SD, sta unità flash hè a manera di risolve stu prublema. In più di gestisce i schedari da u puntu di vista di u trasferimentu, l'applicazione hè ancu usata per vede. U flash drive pò ièssiri usatu, per esempiu, à fighjulà i filmi, chì vi ponu simpricimenti arregistrà nant'à u vostru urdinatore, è poi ghjucà li daretu à u vostru telefonu senza alcunu prublema. Si deve esse nutatu chì u playback di schedarii media travaglia veramenti reliably, accussì tu nun hannu a scantati circa ogni marmellata fastidiosa o qualcosa di simile. In corta è bè - u flask hè affidatu in cunnessione cù l'applicazione mobile. 

_DSC6644

In quantu à a prova à u nivellu di l'urdinatore, quì aghju verificatu u flash drive principalmente da u puntu di vista di a velocità di trasferimentu. Per parechji utilizatori in l'ultimi anni, sò stati l'alfa è l'omega di tuttu, postu chì decidenu quantu tempu anu da passà à l'urdinatore. E cumu hà fattu u flash drive? Moltu bè da u mo puntu di vista. Aghju pruvatu u trasferimentu di dui schedarii di capacità diffirenti, sicuru, nantu à i dispositi chì offrenu supportu tutale per i porti USB-C è USB-A. Eru u primu à spustà un filmu 4GB 30K chì aghju registratu à l'unità via un MacBook Pro cù porti Thunderbolt 3. L'iniziu di scrive u filmu à u discu era grande, cum'è aghju ghjuntu à circa 75 MB / s (à volte aghju mossu pocu sopra 80 MB / s, ma micca per un bellu pezzu). Dopu qualchì decina di sicondi, però, a velocità di scrittura hè cascata à circa un terzu, chì hà tenutu cù ligeri fluttuazioni ascendenti finu à a fine di a scrittura di u schedariu. Bottom line, aghjuntu - u trasferimentu m'hà pigliatu circa 25 minuti, chì ùn hè certamente micca un cattivu numeru. Quandu aghju invertitu a direzzione è trasfirìu u stessu schedariu da u flash drive à l'urdinatore, una veloce di trasferimentu brutale di 130 MB / s hè stata cunfirmata. Cuminciò praticamenti subitu dopu avè principiatu u trasferimentu è finisci solu quandu era finitu, grazie à quale aghju trascinatu u schedariu in circa quattru minuti, chì hè grande in u mo parè.

U sicondu schedariu trasferitu era un cartulare chì nasconde ogni tipu di schedari da .pdf, attraversu screenshots à diversi documenti di testu da Word o Pages o registrazioni di voce (era, in breve, un cartulare tempuranee chì guasi ognunu di noi hà in u nostru urdinatore) . A so grandezza era 200 MB, grazia à quale hè stata trasferita da è da u flash drive assai rapidamente - hè ghjunta à questu specificamente in circa 6 seconde, è da quì quasi istantaneamente. Cum'è in u casu precedente, aghju utilizatu USB-C per u trasferimentu. Tuttavia, aghju fattu e duie teste cù una cunnessione via USB-A, chì ùn hà micca affettatu a velocità di trasferimentu in ogni casu. Allora ùn importa micca u portu chì utilizate, cum'è avete da ottene i stessi risultati in i dui casi - questu hè, sicuru, se u vostru urdinatore offre ancu una cumpatibilità cumpleta di standard. 

Curriculum vitae

U SanDisk Ultra Dual Drive USB-C hè, in my opinion, unu di i più intelligenti flash drives in u mercatu oghje. A so usabilità hè veramente larga, a velocità di lettura è scrittura hè più chè bona (per l'utilizatori ordinali), u disignu hè bonu è u prezzu hè amichevule. Allora, s'è vo circate di u più versatile flash drive chì vi durà per uni pochi d'anni è à u stessu tempu puderà almacenà una quantità enorme di dati nantu à questu, stu mudellu hè unu di i migliori. 

_DSC6642
_DSC6644

U più lettu d'oghje

.