Chiudi annunziu

I sperti di iFixit mettenu l'ultime cuffie wireless da Samsung à a prova Galaxy Buds +. Cum'è l'abitudine cù iFixit, l'auriculare sò stati sottumessi à un disassemblamentu cumpletu, chì hè statu catturatu in video. A cuntrariu di parechje altre cuffie wireless, sò Galaxy Sicondu iFixit, Buds + hè assai riparabile. In a prova, sti cuffie anu ricivutu un puntuatu eccellente di 7 punti fora di deci pussibuli, superendu u mudellu di l'annu passatu da un puntu. Galaxy Boccioli.

Cuffie Galaxy Buds+ presenta una resistenza di classe IPX2. Hè precisamente per quessa ch'elli sò più faciuli di riparà, postu chì in a so pruduzzione ùn sò micca stati utilizati leganti estremamente forti. L'utilizatori ponu ringrazià l'absenza di cola per u fattu chì l'auriculare ponu esse facilmente disassemblati, riparati è riuniti. A so struttura interna cù cuffie Galaxy Buds + sò largamente simili à u mudellu di l'annu passatu, ma u spaziu internu hè megliu utilizatu. L'auriculare sò dotati di una batteria 0,315Wh EVE è un circuitu stampatu principale (PCB) da una parte, mentre chì l'altra mità di ogni cuffie cuntene cuntatti di carica, un sensor di prossimità è cuntrolli migliurati.

L'internu di u casu di ricarica hè attivatu Galaxy Buds+ ùn hà micca vistu troppu cambiamenti. Sembra assai simili à u casu di l'annu passatu Galaxy Buds, hè furnutu cù esattamente a stessa bateria, è u circuitu stampatu hè stallatu in questu cù l'aiutu di viti. Una batteria 1,03Wh si trova trà u tavulinu è a bobina di carica wireless.

SM-R175_006_Case-Top-Combination_Blu-scala

U più lettu d'oghje

.