Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: A musica hè una parte inseparabile di a nostra vita è soprattuttu di a nostra sucetà dapoi tempi immemorial. Ma per a megliu sperienza di ascolta pussibule, duvemu avè prudutti di qualità chì pudete uttene oghje à un prezzu raghjone. A marca Niceboy hà sappiutu di custruisce una reputazione perfetta, chì i prudutti sò Emergenza mobile assai più prezzu.

Cuffie, per esempiu, sò entrati in l'azzione Niceboy Hive Podsie, chì sò stati scontati da 1 CZK à solu 490 CZK. Queste cuffie vantanu a tecnulugia MaxxBazz, grazia à quale offrenu un sonu cristallino è u megliu bassu pussibule. Hè vale a pena nutà ancu a batteria relativamente solida chì offre finu à quindici ore di vita di a bateria, è a certificazione IP989, chì significa chì ùn avete micca preoccupatu di polvera o spruzzi d'acqua. Ma chì si ùn site micca un fan di cuffie in-ear? In questu casu, duvete certamente guardà l'auriculare di gioia Niceboy Hive 54, chì u prezzu hè cascatu da CZK 2 à CZK 1. Stu mudellu offre una custruzzione assai simplice chì pò esse facilmente plegata, è pudete ancu cunnette un cable audio classicu cù un jack di 490 mm. Ma sè vo site un amante di parlante, diventate più intelligente. Ancu quì, Mobile Emergency hè ghjustu davanti à voi, cù un altoparlante Niceboy RAZE 2 gemelli. Stu pruduttu hè custituitu di dui parlanti più chjuchi chì anu una putenza di 24W è ponu ancu esse separati l'un l'altru. Grazie à questu, pudete sonà assai megliu, per esempiu, una stanza o una riunione di sera. U prezzu di stu mudellu hè cascatu da 2 CZK à 490 CZK.

Fate sport ? Ottene un tester di sport di qualità!

Oghje, più è più attente hè pagata à u muvimentu sanu, chì ancu i giganti tecnologichi ci aiutanu. Oghje, avemu a nostra dispusizione una larga gamma di vari braccialetti intelligenti chì ponu monitorà in modu affidabile a nostra prestazione. Niceboy X-fit GPS hè unu di elli. Questa bracciale vi servirà perfettamenti, per esempiu, durante a natazione, a corsa, u ciclismu, u ski è altre attività, quandu monitorerà a vostra attività cum'è accuratamente pussibule. Inoltre, u pruduttu hè cumplettamente impermeable, offre analisi di u sonnu, monitoraghju di l'attività di ogni ghjornu è u so puntu principale hè u modulu GPS. Questu rende assai più faciule per calculà e calorie brusgiate è ancu permette di vede a vostra ruta in l'applicazione Google Maps.

Ottene un rigalu di musica pratica assolutamente gratis

Mobile Emergency offre attualmente grandi rigali di musica gratuitamente. Ma cumu pè ottene elli? U prucessu tutale hè assai simplice postu chì avete solu bisognu di cumprà unu da i prudutti selezziunati. Se cumprate alcune cuffie selezziunate, uttene un mini parlante Niceboy RAZE, è se cumprate un parlante invece, uttene cuffie Niceboy HIVE E2.

Mobile Emergency offre rigali musicali gratuiti per i prudutti selezziunati

 

Niceboy-Raze-2-twins-fb

U più lettu d'oghje

.