Chiudi annunziu

Samsung ùn hà micca solu amparatu da u fallimentu iniziale di a prima generazione di u so smartphone plegable, ma sopratuttu ùn l'hà micca lasciatu scoraggià. Ancu prima di Samsung Galaxy Siccomu Flip hà mai vistu a luce di u ghjornu, ci eranu voci chì dubitanu u so successu successu. Ma à a fine, sti stimi negativi sò stati sbagliati - i cunsumatori anu dimustratu un interessu senza precedente in u novu smartphone plegable di Samsung, è u "capu" plegable hè sparitu rapidamente da i scaffali di i magazzini, fisici è virtuali.

Samsung pare avè grandi piani per i telefoni intelligenti plegabili, cum'è pruvucatu da i rapporti di un aumentu graduali di a produzzione di display plegabili. À u mumentu, una fabbrica vietnamita specializata produce "solu" 260 600 display plegabili per mese. Idealmentu, à a fini di maghju, u voluminu di pruduzzione deve cresce à XNUMX XNUMX pezzi per mese, è à a fine di questu annu, a pianta deve esse capace di pruduce un milione di schermi plegabili pianificati per mese. Ma ùn hè micca solu spedizioni per Samsung - a fabbrica citata risponde ancu à i requisiti di i pruduttori di smartphones chinesi aumentendu u voluminu di produzzione.

Sembra Samsung cù u so Galaxy Z Flip hà stabilitu una nova tendenza, chì parechji marchi in cuncurrenza vanu ancu. A dumanda di u mudellu attuale hè veramente alta, è ci hè stata speculazione per qualchì tempu chì pudemu vede una seconda generazione di u mudellu di l'annu passatu in a seconda mità di questu annu. Galaxy Fold - servitore TechRadar stati, chì sta versione puderia ancu vene cun S Pen.

Samsung-logo-FB

U più lettu d'oghje

.