Chiudi annunziu

Novu Samsung Galaxy U S20 face lentamente a so strada à i so novi pruprietarii in parti selezziunate di u mondu. In parechji paesi, u novu pruduttu di Samsung sarà in vendita digià u venneri 16 di marzu. In più di a compra classica, ci hè una altra opzione per i furtunati selezziunati per avè un novu Samsung Galaxy S20. U novu pruduttu più bellu di Samsung hè dispunibule gratuitamente per l'utilizatori di u Regnu Unitu chì participanu à un avvenimentu chjamatu 'Ar-Go! Vai ! Vai!" da a cumpagnia di spedizione britannica Argos. Inoltre, a cumpagnia ùn furnisce micca i so smartphones à i vincitori in u modu di solitu, ma sceglierà un metudu di consegna assai originale.

U ghjurnale britannicu The Sun UK hà dettu chì a cumpagnia di spedizione Argos hà decisu di donà finu à cinque smartphones di a serie à a cumpetizione. Galaxy S20. A cumpetizione hè aperta à tutti i residenti di Gran Bretagna. Per entra in a cumpetizione cù un premiu tentatore, tuttu ciò chì duvete fà era furnisce à Argos dettagli cum'è u vostru nome, indirizzu email, dati di cuntattu è indirizzu di consegna. I rapprisentanti di a cumpagnia sortenu aleatoriamente cinque vincitori da tutti i participanti, à quale u so Samsung Galaxy S20 serà furnitu da i parkourers.

In cunnessione cù a nova cumpetizione, Argos hà ancu publicatu un video clip interessante, grazie à quale pudemu avè una idea di cumu i vincitori riceveranu i so smartphones. I parkuristi prufessiunali si curaranu di a consegna, saltendu literalmente à traversu a cità in u so modu à i clienti. "I prufessiunali di Parkour truveranu a strada più veloce, indipendentemente da chì u cliente sia in un bungalow, in una pausa di pranzu o à l'ultimu pianu di un grattacielo", dice a cumpagnia, aghjustendu chì i corrieri inusual farà u so megliu per furnisce i telefoni smartphones vincitori "5G speed". I vincitori riceveranu a so ricumpensa già dumane, marti 10 di marzu.

Galaxy S20

U più lettu d'oghje

.