Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: A dumanda di laptops è computers hè aumentata in l'ultimi ghjorni per via di a situazione attuale. Alza.cz vene dunque cun una suluzione simplice è rapida per l'imprese è l'individui, cumu si preparanu per travaglià da casa cum'è parte di a prevenzione.

"Avemu fighjulatu u sviluppu di a situazione cun preoccupazione da dicembre 2019. Originariamente, e nostre preoccupazioni riguardanu a pussibuli disrupzioni di l'informatica è l'elettronica in a Repubblica Ceca. In questu cuntestu, avemu aumentatu significativamente u nostru stock per pudè risolve ogni mancanza di fornitura, chì certamenti accaderà durante u Q2 / 2020 ", hà dettu u direttore di vendita Petr Bena è aghjunse: "In l'ultimi ghjorni, a nostra attenzione hè stata spostata à a situazione di l'impattu pussibule direttamente à i nostri clienti, sia cumpagnie sia persone. Dighjà oghje, millaie di persone sò in quarantena in casa, in a vasta maiuranza di i casi senza sintomi di malatia è capaci di travaglià nurmale. Ma spessu ùn sò micca equipati per travaglià da casa ".

In regula, l'imprese si tratta di un prublema cù a rapidità di consegna o ùn anu micca abbastanza fondi per investimenti bruschi. Inoltre, ùn hè micca pussibule di predichendu à questu tempu se a necessità di a tecnulugia di l'informatica serà constante o diminuite
per un bisognu di cortu termine di parechji mesi. Hè per quessa chì Alza vene in salvezza è hà custituitu una offerta di travagliu da casa per l'imprese è l'individui. Questu hè custituitu di opzioni di finanziamentu uniche o una selezzione pronta di mudelli attraenti di laptops, monitors, tastieri è mouse.

serviziu Alza NEO (per l'imprese è l'individui), chì offre un affittu di prudutti (laptop / PC / telefuninu, più quì), hè estremamente accurtata in cunnessione cù a situazione attuale per 4 mesi (da u minimu originale di 18 mesi), per una tarifa una volta in quantità di dui affitti mensili supplementari, o per 8 mesi cù un affittu mensile supplementu.  Tuttavia, l'utilizatori di u serviziu ponu risponde in modu flessibile à i so bisogni è mantene i prudutti durante u periodu di affittu finu à i soliti 18 mesi per i laptops o 6 mesi.
per i telefoni cellulari. Allora Alza lascià sanu à i clienti per decide, è  sta decisione ùn hè micca bisognu di fà avanti, ma secondu u sviluppu situazione è i so bisogni. Tutti i laptops sò nantu à u menu inclusi Office 365 è MS Teams in u prezzu di affittu, L'impiigatu pò dunque principià à travaglià subitu.

Una selezzione pratica di mudelli attraenti hè cumpilata per l'individui laptops, monitors, tastieri è mouseè. Una selezzione di 800 prudutti hè dispunibule per l'imprese, basta à registrà (o accede à u vostru contu B2B) à Alza.cz. L'esperti anu focu annantu à a selezzione di prudutti cù prezzi interessanti.

A cumpagnia menziona ancu un serviziu unicu Un terzu. Dopu avè pagatu un terzu di u prezzu di vendita, u cliente hà  laptop sceltu cun ellu, pò travaglià da casa è riceve u salariu tutale. In seguitu, hà 3 mesi per pagà i 2/3 restanti di u prezzu, completamente senza interessu.

U finanzamentu hè una opzione interessante interessante compra a rata, chì Alza prupone per quasi tutti i prudutti di i prudutti cù un valore sopra CZK 2, vale à dì per tutti i laptops è monitors.

Alza.cz offre ancu a più larga gamma di laptops, monitors, tastieri è mouse in stock, vale à dì per a spedizione diretta u ghjornu di l'ordine. I beni immediatamente dispunibili per a compra sò chjaramente listati quì: www.alza.cz/zbozi-skladem-na-prodejnach, sceglite solu un locu.

vice_usivatelu_macbook_fb

U più lettu d'oghje

.