Chiudi annunziu

Pudete attualmente cumprà una TV 140 cm, 55" incassata in metallo cù risoluzione Ultra HD (4K), vale à dì 3840 x 2160 pixel, per un piacevule 15.990 CZK. Include ancu una barra di sonu Onkyo cù quattru parlanti situati sottu à u screnu.

A classa media in a forma di EC780 hè furnutu cù un sistema operatore Android TV 9.0, classicamente cù una schermu assai brillanti cù retroilluminazione di a superficia è un set cumpletu di sintonizzatori. Hè senza un quadru è quandu si vede da u fronte, pudete praticamente vede solu un strettu bordu neru, vale à dì u bordu non funziunale di u pannellu LCD. Hè da nutà à questu puntu chì ùn hè micca di u tipu QLED cum'è in i TV TCL cù "X" in u nome.

L'equipaggiu hè veramente à a parità di u prezzu, è ci sò ancu i gadgets più muderni in a forma di u sonu Dolby Atmos, a gamma di culori WCG estesa è a riproduzione di cuntenutu cù una gamma dinamica alta in i standard HDR10 + è Dolby Vision. Comparatu cù mudelli più avanzati di a marca, per esempiu, in più di a pantalla QLED, u sonu DTS hè ancu mancatu. Ciò chì ùn manca, invece, hè HbbTV 2.0, in altri termini u popular "buttone rossu" di l'ultima generazione, chì TCL mette avà in a maiò parte di i dispositi. A TV serà cusì cumpatibile cù l'applicazioni chì venenu in quattru o cinque anni. Dopu tuttu, u dispusitivu hà abbastanza putenza per l'attuale HbbTV, è questu hè statu vistu à FTV Prima è à a Televisione Ceca. Ùn vi scurdate di attivà HbbTV in u menù di paràmetri TCL (rota d'ingranaggio in u telecomando) dopu a stallazione, perchè hè disattivatu per difettu.

Dui cuntrolli remoti, assai bonu layout di u classicu

TCL hà sceltu ancu un sistema di dui cuntrolli in questa classa, tramindui chì travaglianu via infrared, è u simplificatu è compactu usa ancu Bluetooth. In i nostri cundizioni, però, a maiò parte di a ghjente hà prubabilmente avè un prublema cù questu, perchè l'EPG è a lista di stazioni sintonizzate sò complicate per chjamà. Tuttavia, u controller hà un microfonu in questu, è malgradu u fattu chì Google ùn hà ancu implementatu cumplettamente u cuntrollu di voce per u cecu (è u slovacu), a risoluzione di e parolle funziona abbastanza bè, ancu s'è praticamente tuttu porta dopu à Youtube. Sicondu u rapportu di u fabricatore, u cuntrollu in ceco, cumpresu, per esempiu, u cambiamentu di canali, hè previstu. U classicu hè digià eccellente ancu s'ellu ci sò qualchi lacune. Per esempiu, u fattu chì OK ùn chjama micca a lista di canali (avete da appughjà u buttone Lista) è u vantaghju principale, in più di l'eccellente layout di u telecomando tradiziunale, hè u menù di paràmetri TCL chì pò esse scrolled. attraversu, chì accelera significativamente l'operazioni. U secondu menu di paràmetri chì appartene à Google ùn permette più questu, cum'è ùn hè micca pussibule in u menù di casa nantu à u buttone Home. Ma ci hè un menu più brevi, vale à dì u menù di cuntestu, attraversu quale pudete cunvertisce vantaggiosamente a TV à, per esempiu, u modalità Sport, cambià u modu di stampa stabilitu è ​​ancu accede à tutti i paràmetri. Hè solu una pena chì ùn hà micca ciò chì u mudellu flagship X10 hà. Questu hè, a capacità di disattivà u screnu è lasciate solu u sonu. Questa opzione ùn manca micca, ma hè intarratu abbastanza prufonda in u menu. Sè vo site à sente e trasmissioni di radiu via DVB (satellite è terrestri), almenu gode di l'iniziu automaticu di u screen saver dopu a selezzione di una stazione.

Foto assai bona, cumpresu cuntenutu cù HDR

Pudete truvà u buttone per u menù di u prugramma EPG, chì hè spessu usatu da noi, nantu à u telecomando tradiziunale ghjustu sottu à a freccia giù (Guida) è u sonu ùn si rompe micca quandu entra o esce, chì pochi persone ponu fà. U prugramma hè scrittu per sette stazioni è ùn hà micca imaghjini, u sonu corre in fondo. Ùn pudete micca spustà liberamente attraversu l'EPG, trascinendu à i spettaculi nantu à una nova stazione face chì u sintonizzatore cambie i canali.

A TV hè dotata di l'ultime Android TV 9.0, chì pudete persunalizà à u vostru piace. Solu esse preparatu per u fattu chì tuttu hè sempre in i primi stadi, cusì qualchì volta dopu à sguassà unu di i menù horizontale, un altru hè apparsu per sè stessu, chì sfurtunatamenti hè ancu un prublema cù altre marche. Ma questu probabilmente eliminerà l'aghjurnamenti. Impurtante, pudete simplificà assai i vostri menu è caccià ciò chì ùn avete micca bisognu, cumprese l'icone di l'app. In corta, pudete fà quasi tuttu à u vostru piace, è più impurtante, fate più chjaramente.

Pudete accede à u menù di casa via u buttone di casa, è attraversu questu pudete ancu scaricà altre applicazioni da Google Store dopu a registrazione. E ci sò più chè abbastanza cechi, o se preferite bè localizzati. Cumprendu, per esempiu, Pohádek, televisione internet Lepší.TV cù HBO OD è ci hè ancu una applicazione per HBO GO; Avete digià YouTube in a vostra basa.

Puru vi ponu facirmenti stallà VLC Player per esempiu, esse sicuru à verificà fora u custruitu-in "Media Center". A so cumpatibilità di u formatu hè à pari, è permette ancu - in un colpu - di ghjucà tramindui foto, musica è video. Attraversu, avemu ancu pruvatu à travaglià cun cuntenutu cù a tecnulugia HDR (in uppusizione à 3D, questu hè un grande avanzu!) Chì pudete digià truvà in certi videoteche in linea. Avete bisognu di sta funzione in mente quandu cumprà una nova TV, è a regula hè simplice: più sistemi dispunibuli, megliu.

A TV hà furnitu video cù HDR in una scena scura cun un pocu menu enfasi nantu à i dettagli, invece, in una scena overlit era veramente eccellente, è ghjustu. Tuttavia, a tecnulugia HDR hè basatu annantu à u fattu chì prova di rapprisintà u mondu à voi cum'è i vostri ochji vedenu. Dunque, hè sempre una materia altamente individuale per ogni visore.

Un prezzu piacevule, u TCL 55EC780 rapprisenta una excelente cumminazione di prezzu / prestazione / imagine malgradu u fattu chì ùn hè nè in fondu nè in cima di a gamma in a so classe. U pedestal cuncepitu assai interessante vale ancu a pena attente. Questu hè perchè hè attaccatu direttamente à i quattru buchi VESA in u spinu, chì sò ancu usati per attache u TV à u muru. Hè postu quì, cumpresa a barra di sonu, chì hè una parte fissa di u dispusitivu. In quantu à u sonu, a TV hè un pocu sopra standard, vene à a vita più cù u sonu in Dolby Atmos. Visualmente, va sopra è fora di a so classa, è questu pò ancu esse vistu à u nivellu di resampling da risoluzioni più bassu è sharpness di u muvimentu solidu, ancu s'ellu, sicuru, ùn pò micca mantene à un ritmu di dati bassu. Hè ancu preparatu per u fattu chì pudete avè da turnà l'amplificatore più (suggettivamenti, pareva avè menu putenza) è chì ùn ci hè micca un cuntrollu di treble è bass in tuttu. Se ùn avete micca bisognu di questu, uttene un equipamentu sopra à a media per i vostri soldi, un solidu "buttone rossu" in avanti è una mansa di app lucale chì funziona in modu affidabile.

TCL 55EC780 fb

U più lettu d'oghje

.