Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: A partesi d'oghje, Rakuten Viber radduppia u numeru massimu di participanti in e chjama di gruppu, chì permette à 10 persone di participà à e chjama à una volta. A cumpagnia hà decisu di fà stu passu secondu a situazione in quantu à u novu tipu di coronavirus, induve a necessità di e famiglie, i culleghi è i prufessori cù i studienti per esse cunnessi aumenta.

Tutte e conversazioni in l'applicazione di cumunicazione Viber sò criptate, è ancu mandate foto, missaghji è documenti. Nunda ùn hè almacenatu nantu à i servitori di a cumpagnia una volta chì hè stata consegnata. Grazie à l'encryption, solu i senders and receivers ponu vede i missaghji, mancu Viber stessu hà a chjave di decryption.

"Cerchemu di truvà novi modi per simplificà a cumunicazione per e persone in questa situazione cumplessa quandu ùn sò micca in un locu. Dopu à a diffusione di a malatia, e persone travaglianu da casa più spessu, cusì vulemu furnisce li un modu sicuru per esse cunnessi cù quelli chì amanu o anu bisognu à esse in cuntattu di u travagliu ", disse Ofir Eyal, Chief Operating Officer di Rakuten Viber.

Rakuten Viber

Ultimi informace circa Viber sò sempre pronti per voi in a cumunità ufficiale Viber Repubblica Ceca. Quì amparate nutizie nantu à i strumenti in l'applicazione è pudete ancu participà à sondaggi interessanti.

Rakuten Viber

U più lettu d'oghje

.