Chiudi annunziu

In cunnessione cù a situazione attuale, Alza.cz introduce una serie di misure per chì i clienti ponu veramente cumprà in modu sicuru o in pace da casa. Sempre più persone compranu farmacie è PET in e-shop, a reazione hè direttamente ligata à e misure stabilite contr'à COVID-19. L'aumentu annu à l'annu hè di circa 200%. In l'ultimi sette ghjorni, a cumpagnia hà consegnatu più di 100 000 articuli di drogheria è PET à i cumpratori. Hà preparatu altre 100 000 pezzi di sti prudutti direttamente per i rami per a cullizzioni immediata. Alza travaglia ancu attivamente nantu à a pussibilità di mette à a disposizione di i clienti un pruduttu per a prova rapida per u virus in u cunfortu di e so case.

"A parte di filiali in u fatturatu di sti dui categurie (drugstores è PET) hè attualmente di 68%. I prudutti più venduti sò inequivocabilmente antibacteriale è prudutti di pulizia, necessità per i zitelli - latti per i zitelli, manciari, pannolini, salviette, detergenti è granuli per i cani è i misgi ", hà dettu u direttore di vendita di Alza.cz Petr Bena è aghjunse: "Clienti. Preferite chjaramente a cullezzione persunale, in media passanu unità di minuti in a tenda. À u più accelerà a raccolta è quelli chì sò interessati ponu ancu minimizzà u so sughjornu in i stabilimenti usendu Applicazione mobile, è ancu in un tempu quandu ùn sò micca fisicu direttamente à a filiera. Just cliccate nant'à l 'app per piglià, per esempiu 5-10 minuti prima di l'arrivu ".

U più grande e-shop in a Repubblica Ceca hà cuminciatu à vende farmacie in 2015, è hà lanciatu merchenzie per i cani è i misgi in l'estiu di u 2019. In 2019, hà trattatu un milione di ordini in questi segmenti è hà vindutu quasi trè milioni di merchenzie. Questu l'hà fattu unu di i più grandi venditori in questa zona, u fatturatu stimatu in queste categurie superà a CZK 1 billion stu annu. Oghje, offre più di 23 XNUMX articuli da a farmacia, PET è cibi selezziunati, è in i ghjorni à vene l'assortimentu serà allargatu per include supplementi dietetichi (vitamini, minerali, nutrimentu di l'articuli, supplementi per sustene a digestioni, i sistemi di cori è sangue, etc. ).

prutezzione 2

Cum'è parte di e misure di sicurezza aumentate è a massima prutezzione di a salute di tutte e persone in i filiali di Alza, a cumpagnia hà immediatamente equipatu tutti l'impiegati chì entranu in cuntattu cù i cumpratori cù bretelle protettive cù una membrana nanofibra. timbru Respilon, hà introduttu fugliali protettivi (vede a foto) è à u stessu tempu hà introduttu a pulizia di disinfezione in tutti i stabilimenti, chì hè avà in corso ogni ora. A disinfezzione di l'aria cù l'ozonu hè ancu cunsiderata. Gels antibacterial, saponi è asciugamani dispunibuli sò ancu dispunibili per tutti. In altri casi, una larga hè ancu dispunibule Rete AlzaBox, serviziu AlzaExpress o altri servizii di trasportu.

Alza.cz travaglia ancu attivamente nantu à a pussibilità di mette à a disposizione di i clienti un pruduttu per a prova rapida di virus in u cunfortu di e so case. À u mumentu, a prova hè in u prucessu di certificazione IVD cù un sforzu di cuncede una esenzione per a cummercializazione accelerata, chì pò esse cuncessa da u Ministeru di a Salute attraversu SZÚ o SUKL. Una prova basata nantu à a rilevazione di l'anticorpi in u corpu di u testee funziona assai simplicemente, simili à a prova di diabete. Appena stu pruduttu hè appruvatu per a vendita in a Repubblica Ceca, Alza.cz immediatamente principià u sistema di pre-ordine è principià a vendita.

In l'ultimi ghjorni, Alza.cz hè diventatu un partner affidabile per millaie di cumpagnie è famiglie per risolve a situazione ligata à COVID-19. Ùn hè micca solu per attivà è sustene travaglià da casa, a cumpagnia hè ancu pronta à furnisce tutti l'operatori di sistemi d'infurmazione critica cù i cumpunenti immediatamente necessarii (hardware, pezzi di ricambio) per mantene in funzione. Aiuta ancu i clienti à risolve altre aree cum'è l'educazione in casa di i zitelli, divertimentu per i zitelli è adulti, pulizia, igiene è più. quì.

prutezzione 2

U più lettu d'oghje

.