Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Alza.cz. in a situazione attuale, aiuta tutti quelli chì compranu in modu sicuru da a casa, è per a prima volta in a storia dopu à 25 anni, hà elencu scelti beni durable cum'è parte di un pilotu tempurale. alimenti. Sò cusì cercanu di risponde à a dumanda di i so clienti chì anu interessatu à a consegna di cibo senza contactless è a pussibilità di cumprà per i so genitori.
è nanni remoti cù consegna in casa.

"Ricunnoscemu chì a compra in linea pò avà aiutà tutte e famiglie à rispettà megliu misure di sicurezza strette. Ancu s'ellu passemu ancu per un periodu estremamente esigente in Alza, quandu tutti i sistemi sò sottu à a carica massima, tentemu d'aiutà i clienti quant'è pussibule è di scuntrà micca solu cù misure di sicurezza, ma ancu allargendu l'offerta, chì ùn hè micca. cumuni per noi ", disse Petr Bena, direttore di vendita di Alza. Ceco

A cumpagnia hà articuli novi listati cum'è risu, pasta, farina, conserve (carne di turchinu, gulasch di funghi, lecho cù salsiccia, gulasch ungherese, spaghetti, etc.), cereali, legumi, soia, vegetali sterilizzati o varii mischi (per esempiu). cum'è gnocchi di patate). In i ghjorni à vene, a gamma serà allargata per include altri tipi di alimentu durable. Solu i prudutti selezziunati sò inclusi chì u capu tecnulugicu nantu à u mercatu hè capaci di almacenà in e cundizioni necessarie è di trasportu à i clienti via una strada standard senza bisognu di refrigerazione o qualsiasi altru regime speciale.

Alza hà cuminciatu à vende cibo

In più di l'alimenti durable appena listati, a cumpagnia include ancu chjaramente i prudutti offerti prima in a categuria caffè, alimentazione sana, cibo in viaghju, manciari di zitellu, Supplementi dietetichi (vitamine, minerali), sporti o dieta alternativa. In totale, l'assortimentu include avà più di 1 200 tippi di merchenzie.

L'offerta di l'alimenti non periscibili hè avà valida solu per a Repubblica Ceca, in ogni modu, a cumpagnia travaglia dura per inizià a vendita ancu in Slovacchia. L'acquistu di questu assortiment pò esse cumminatu cù compra regulare in Alza è pò ancu esse acquistatu in una larga gamma. a rete AlzaBox.

alza maso fb

U più lettu d'oghje

.