Chiudi annunziu

A maiò parte di a ghjente hè cunvinta chì a superficia più brutta include, per esempiu, una spugna di cucina, una rasa, o ancu un sediu di toilette. Tuttavia, sapete chì questu ùn hè micca veru à tutti? Unu di l'uggetti più contaminati, nantu à quale ci sò innumerevoli batterie diverse, hè u vostru telefuninu, o più bellu u so display. Basta à pensà à quante volte à ghjornu pigliate u vostru telefunu è soprattuttu in quale situazione. Parechje persone piglianu ancu u so telefunu à u toilette, per esempiu, o l'utilizanu fora, per esempiu, dopu avè toccu un ughjettu - cum'è una maniglia di a porta, chì hè toccu da centinaie, se micca millaie, di persone in un ghjornu.

In più di u coronavirus, truverete a bacteria E.coli nantu à u display

A causa di a situazione attuale induve u coronavirus infuria in u mondu sanu, a ghjente hà finalmente cuminciatu à piglià l'igiene seriamente. Dopu avè venutu da i spazii esterni, a maiò parte di a ghjente si lava a manu bè, è poi assicura a pulizia cù a disinfezione. In ogni casu, chì hè u puntu di lavà e nostre mani s'ellu poi ripiglià u nostru telefuninu di novu, chì hà sempre batteri? Sicondu l'ultimi studii, per esempiu, u coronavirus pò sopravvive nantu à diverse superfici per parechji ghjorni. Altra ricerca mostra, per esempiu, chì a superficia di 9 fora di i telefoni 10 cuntene battìri E.coli, chì era rispunsevuli di numerosi morti in Germania, o ancu staphylococcus aureus, urigginendu da a ceppa cunnisciuta da l'abbreviazione MRSA.

BLOW salviette antibacteriale - assolutamente indispensabile

In u mercatu, ci sò innumerevoli salviette antibacteriale chì ponu pulisce bè micca solu e mani, ma ancu l'elettronica, è in fatti aiutanu à prutege a vostra salute. In ogni casu, u so prezzu hè spessu abbastanza altu, chì scoraggi a ghjente di cumprà. Hè da nutà chì in u mumentu praticamenti tutti i preparati antibacteriali sò ancu venduti, postu chì a ghjente hà cuminciatu à cumprà in massa. A tenda in linea Swissten hà decisu di prufittà di stu "bucu" in u mercatu.eu, chì hà purtatu à u magazzinu ieri BLOW salviette antibatteriche. In u pacchettu di stu pruduttu, truverete un totale di 100 napkins, è tuttu u settore vi costarà solu 255 curone, chì ùn hè micca definitu assai per centu napkins antibacterial è antistatic. Ma avà prubabilmente avete l'idea in u vostru capu chì pagherete circa 250 curone per questi napkins, ma pagherete un altru centu per l'afflu. Ancu in questu casu, però, vi sbagliate, perchè a tenda in linea Swissten.eu offre spedizione gratuita nantu à queste salviette.

Svizzera.eu hà una scorta fresca di queste salviette, per quessa ùn deve micca succede chì vendenu fora. In ogni casu, hè aspittatu chì ci sarà assai interessu in stu pruduttu in a situazione attuale, perchè megliu ùn piglià u risicu chì ùn serà micca u vostru turnu. In modu persunale, aghju avutu queste salviette in casa dapoi qualchì ghjornu è ùn possu micca elogiali abbastanza. I aduprate tramindui per a pulizia regulare di u mo telefunu, è ancu, per esempiu, AirPods è altri dispositi chì e mo mani entranu in cuntattu. Specificamenti, in più di i telefunini mobili, sti panni sò adattati per laptops, monitors, televisioni è più. L'utilizatori d'Apple puderanu certamente aduprà sti panni per pulizziari tastieri, mouse o trackpads dopu u travagliu di ogni ghjornu in un Mac o MacBook. I panni ùn lascianu micca marchi o strisce, è sguassate è assorbanu tutta a terra senza prublema.

Se ùn pudete truvà micca prudutti antibacteriali in u supermercatu o in altre magazzini, vi piacerebbe queste salviette antibacteriale BLOW. Cù u so aiutu, vi assicurà chì tutti i vostri dispusitivi sò puliti è ùn vi tuccherà à scantati di i batteri sopravviventi nantu à elli. U vantaghju di sti tovaglioli hè chì ùn lascianu micca strisce daretu, è anu ancu un odore bellu. Per 255 corone, cumpresa a spedizione, uttene 100 pezzi di tovaglioli perfetti chì vi saranu utili sia durante a pandemia attuale sia definitivamente dopu. I salviette sò antibatterici è ùn ponu esse garantiti per sguassà i virus à u 100%, per esempiu, coronavirus!

U più lettu d'oghje

.