Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Pudete avà avè merchenzie urdinate da u e-shop in casa più veloce chè mai. Mobile Emergency in cuuperazione cù Liftago accelerà u so serviziu di spedizione express - un corriere in cità selezziunate vi purterà avà un smartphone, un laptop o ancu un smart watch da Samsung in 1 ora di ordine. Inoltre, uttene u novu tipu di spedizione cumplettamente gratuitu cù a maiò parte di i prudutti.

I Clienti di Mobil Emergency ponu aduprà u serviziu di spedizione espressa attraversu Liftago in un totale di 8 cità di a Repubblica Ceca. In particulare, questi sò Praga, Pilsen, České Budějovice, Liberec, Brno, Olomouc, Ostrava è Ústí nad Labem. L'ordine hè mandatu in 1 ora, basta chì hè statu piazzatu trà 10:00 a.m. è 17:30 p.m.

U novu tipu di consegna in Mobil Emergency hè statu aghjuntu à l'offerta di consegna esistente - via Czech Post è PPL, quandu u cliente hà a merchenzie in casa u ghjornu dopu. Inoltre, quandu ordinate più di 500 CZK, ogni tipu di trasportu hè cumplettamente gratuitu. L'ordini pagati ponu ancu esse ritirati gratuitamente in un totale di 13 magazzini in tutta a Repubblica Ceca.

1520_794-liftago

U più lettu d'oghje

.