Chiudi annunziu

L'applicazioni sò una parte di a vita di ogni ghjornu per parechji di noi. Di sicuru, avete sempre ricordi vividi di telefoni enormi chì anu pigliatu dece ore per carica è unu di elli puderia solu fà una chjama o mandà un missaghju. U mondu digitale hà guadagnatu un impetu tremendu in l'ultimi dui decennii è l'applicazioni anu simplificatu a manera chì usemu i nostri dispositi mobili.

Chì avete aduprà più spessu? Cuminciate a vostra matina cù una app di meditazione? O verificate prima a previsione di u tempu ? O sì unu di quelli impazienti chì anu da scaccià e-mail in a matina è mette à u travagliu? Onestamente, quale và sempre à coglie una pizza quandu hè stata consegnata in pochi minuti da fà l'ordine?

L'applicazioni d'oghje pensanu à tuttu, perchè ùn cuntrolla micca i più boni è più populari chì ùn pudete micca avè ancu in u vostru dispositivu Samsung.

Pudete fà ancu di più cù Bixby

Ottene ancu più libertà cù Bixby cù cumandamenti simplici. Questa app intelligente pò fà parechje attività à una volta. Leghjerà à voce alta a panoramica di e nutizie di a matina, vi ricurdate di u pianu di travagliu per tuttu u ghjornu, à quale hà da ghjucà musica pensata per l'efficienza. Basta à specificà una struzzione per quale Bixby hà intrutu in passi. "Vogliu in casa da u travagliu." - pò significà accende u Bluetooth in a vittura, ghjucà una playlist di musica mentre guidà è navigendu in u centru di a cità cù u minimu trafficu pussibule. Pigliate spessu "selfie" ? Basta à dì a parolla è a camera frontale s'aprirà, fate un cuntu di cinque seconde, è a vostra foto perfetta hè pronta.

Samsung Health per tutta a famiglia

Questa app pò motivà a famiglia sana. Copre temi basi cum'è:

benessiri, induve stabilisce i vostri scopi è pudete seguità immediatamente u vostru prugressu. Truverete sapè cumu fate cù a vostra ingesta di acqua è nutrienti, quale hè l'intensità di u vostru esercitu, se u vostru sonnu hè di bona qualità è abbastanza longu, o quante calori chì avete brusgiatu mudendu oghje.

Averti va in manu cù a meditazione è un modu di vita calmu equilibratu. Ci hè una gamma di strumenti per diversi tipi di meditazione, musica rilassante per aiutà à dorme megliu à a fine di u ghjornu.

Salute di e donne hè una funzione utile à seguità u ciculu, i sintomi, ogni donna certamente apprezzà.

Z prugrammi di furmazione prufessiunale sceglite esattamente quellu chì vi cunvene. Pruvate di perdiri pesu o pusate à l'urdinatore tuttu u ghjornu è avete bisognu di aiutu per stretchjà? Ci hè una larga gamma di video da sceglie, induve l'esperti anu compilatu serie esattamente secondu i vostri bisogni.

Game Launcher per quelli chì piace à ghjucà

Alcune piattaforme di igaming l'anu aduttatu per parechji anni applicazioni specifiche per Android, cusì chì i servizii è u so usu sò oghji intuitivi è accessibili per l'utilizatori. Qualchissia chì piace i prudutti Samsung sapi chì hè principalmente un scaricamentu immediata è senza prublemi in uni pochi di passi faciuli.

U lanciatore di ghjocu hè un centru per tutti i vostri ghjochi è à u stessu tempu pudete scopre parechji di elli è sparte i risultati di u vostru ghjocu.

Samsung Google Play

Dà u vostru spaziu di musa cù Penup

Questa app permette à l'utilizatori chì amanu disegnà o apprenu à cunnetta, è ponu mostrà a so opere d'arte è sparte e so opinioni cù entusiasti creativi. In l'applicazione, ci hè un spaziu nantu à a vostra galeria induve pudete salvà e vostre creazioni. Grazie à e diverse funzioni, pudete veramente ottene artistica. Perchè micca cunvertisce foto di l'ultime vacanze in a stampa o micca per entra in pagine di culore originali?

Un futuru megliu cù Samsung Global Goals

Una applicazione significativa di Samsung, chì s'impegna à trasfurmà significativamente u nostru mondu da 2030, hè utile per tutti per cuntribuisce à un mondu più sustenibile è sanu.

L'app hè custituita da 17 scopi, cusì pudete sceglie è truvà unu chì risona cun voi. Ancu s'è sta applicazione hè gratuita, vi vede annunzii in questu, chì cuntribuiscenu à i prugrammi individuali. Puderete cusì monitorà in tempu reale cumu s'accumula i soldi per a raccolta di fondi è cumu si usanu i fondi per i scopi dati. Assolutamente tutti ponu unisce à stu muvimentu à livellu glubale.

Ci hè una larga gamma di applicazioni per sceglie è ognunu truverà qualcosa à u so piace. Tuttavia, ci sò regularmente applicazioni in crescita chì facenu a nostra vita più faciule, ci furnisce più divertimentu o mediate una educazione ulteriore. Pensu chì avemu sempre assai da aspittà.

U megliu per voi Samsung FB

U più lettu d'oghje

.