Chiudi annunziu

In a rivista d'oghje, guardemu un flash drive assai interessante da l'attellu di SanDisk. In particulare, serà u mudellu Ultra Dual USB Drive m3.0, chì pò esse usatu per tuttu u spettru di l'operazioni, da a salvezza di i fugliali in un computer à a salvezza di i schedari da un telefunu à a copia di salvezza. Allora fighjemu un ochju à questu aiutu praticu. 

Specifica tecnica

Se ùn avete mai vistu u SanDisk Ultra Dual USB Drive m3.0 in persona prima di l'ordine, sò sicuru chì sarete per un pocu di scossa quandu ghjunghje. Questu hè perchè hè un accessori veramente miniatura è quasi senza pesu chì si adatta veramente in ogni locu. Tuttavia, malgradu i so dimensioni miniatura di 25,4 x 11,7 x 30,2 mm è un pesu di 5,2 grammi, offre paràmetri assai decenti. Da una parte di sta unità flash speziale truverete u classicu micro USB, chì hè sempre assai utilizatu in parechji androidtelefoni o pasticchi, è da l'altra banda, USB classicu in a versione 3.0. Comu tali, u lampu offre supportu per USB OTG, PC è Mac. Sè site interessatu in a velocità di lettura, righjunghji un massimu di 130 MB/s assai ragiunate. Dunque, di sicuru, ùn vi lagnarete micca di a copia lenta. In quantu à e capacità d'almacenamiento, ci sò varianti 16GB, 32GB, 64GB, 128GB è 256GB dispunibili, mentre chì u prezzu di a variante più bassu hè solu 219 corone. Allora stu gadget ùn romperà u vostru budgetu in ogni casu. 

Se avissi da evaluà u disignu è u processu generale di u lampu, probabilmente aduprà parolle cum'è "geniusly simple". Hè esattamente cumu questu accessori m'affetta. SanDisk hà decisu chjaramente chì i porti, a cumpatibilità è l'affidabilità sò l'alfa è l'omega di u flash drive, è hè per quessa chì de facto hà cunnessu solu i porti à u chip di memoria per mezu di u corpu più chjucu pussibule è pusò tuttu u flash drive in un quadru di plastica chì serve. per prutege lu. Quì, quandu si usanu i porti, un latu di u lampu da u quadru di plastica pare sbulicà è cusì oculta l'altru finale. Dunque, in una certa manera, questu hè l'opzione di prutezzione più banale chì pò esse inventata, ma funziona bè, chì mi piace assai personalmente. Senza frills o frills. In corta, un bonu pruduttu, cù quale pudete vede à u primu sguardu chì u scopu principale era l'usu efficiente.

_DSC6932

Pruvenza

Cum'è pudete digià leghje da e linee precedenti, a unità flash Ultra Dual USB Drive m3.0 hè aduprata micca solu per almacenà i fugliali, ma ancu per u trasportu di dati assai simplice da androidu so dispusitivu à l 'urdinatore è viciversa. Aghju focu annantu à questu assai in a prova, perchè hè assai u più interessante in tuttu u flash. Allora cumu funziona i trasferimenti?

In ordine per esse in gradu di lampu i schedari nant'à un dispusitivu cù Androidem, hè necessariu di scaricà l'applicazione SanDisk Memory Zone per a so gestione da u Google Play Store. Una volta avete fattu cusì è accunsentutu nantu à uni pochi di cose necessarii, pudete cumincià à utilizà l'accessori à u so pienu potenziale. Tutti i trasferimenti di dati da u smartphone si facenu via l'applicazione, chì hà un ambiente assai simplice è hè dunque una brisa cumpleta per travaglià. U trasferimentu hè fattu da solu selezziunate a sezione in l'applicazione in quale i schedari sò stati cullucati (o i schedarii stessi), marcanduli è dopu scegliendu l'opzione per passà à un flash drive. I dati sò tandu trasferiti subitu è ​​​​pudete accede, per esempiu, in un urdinatore, inserisce una unità flash in u portu USB-A. Sè vo poi trasfiriri dati da PC à androidu so dispusitivu, quì u trasferimentu hè ancu più faciuli. L'unità flash funziona cum'è una unità flash cumpletamente standard in l'urdinatore, cusì avete bisognu di "trascinate" i fugliali chì specificate nantu à questu è avete finitu. Nunda di più, nunda di menu. A grande cosa hè chì ancu i fugliali grandi sò copiati relativamente rapidamente per via di a velocità di trasferimentu veramente decente.

In più di simpricimenti trascinà è goccia i schedari da androidaparechju à un PC è viciversa, a pussibilità di salvezza di dati, cumpresi i cuntatti da u telefonu, hè di sicuru vale a pena mintuvà, chì hè fattu assai facirmenti via l 'applicazzioni sopra-mintuatu. Cusì, per esempiu, sè avete bisognu di reinstallà u vostru telefunu o simpricimenti preoccupatevi di u so cuntenutu, una grande parte di questu pò esse salvata in una unità flash è successivamente restaurata da ellu, torna assai facilmente via l'applicazione SanDisk Memory Zone. L'ultima cosa utile chì pensu chì vale a pena menzione hè l'opzione per sguassà automaticamente i fugliali trascinati da u smartphone à u flash drive, grazie à quale u so almacenamentu internu hè liberatu automaticamente dopu sta operazione. Allora s'è vo luttate cù una mancanza di spaziu, questu accessori hè certamente unu di i più interessanti è sopratuttu i più boni suluzioni per cumbatte stu prublema. 

_DSC6926

Curriculum vitae

Sè vo circate di una unità flash universale chì vi aduprà micca solu quandu salvà dati in un urdinatore, ma ancu quandu salvate o trasferendu dati in u vostru androidsmartphone, pensu chì ùn truverete micca una suluzione megliu cà u SanDisk Ultra Dual USB Drive m3.0 in u mercatu à u mumentu. Hè un aiutu veramente versatile chì pò tirà a spina da u vostru talone in parechje situazioni. Inoltre, u so prezzu hè cusì bassu chì, in my opinion, hè un accessori indispensabile per ogni utilizatore Android propiu. 

U più lettu d'oghje

.