Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: In cuuperazione cù u nostru cumpagnu Mobil Emergency, avemu preparatu un avvenimentu di scontu dumenica per voi, cum'è in settimane precedenti, grazie à quale pudete salvà significativamente. Questa volta u scontu si applica à i smarts di lussuwatch marche famose Emporio Armani, Fossil è Michael Kors, chì i prezzi sò calati grazia à un codice di sconto orologio elegante 1000 curone. Avete u scontu dopu avè inseritu u codice di scontu in u campu per u codice di sconto.

Emporio Armani Alberto Gen4 en acier inoxydable

Ti piace u disignu di un orologio d'acciaio classicu cù una cinturina di ligame, ma sò ancu attratti da funzioni intelligenti? Allora l'Alberto Gen4 Stainless Steel di Emporio Armani puderia appellu à voi. Mantene l'eleganza di l'orologi classici è à u stessu tempu sò capaci di avvisà di SMS entranti, email, calendari o notificazioni da e rete suciale. Ma u sensoru di freccia cardiaca, pedometru, contatore di calorie o misurazione di distanza vi piacerà ancu. Di sicuru, cumpatibulità cù iOS i Androidem, NFC per pagamenti via Google Pay o impermeabile finu à 3 ATM. In corta, un grande cumpagnu per ogni omu chì vole un orologio di design classicu cù funzioni intelligenti in manu. 

U prezzu regulare di u watch hè 8999 corone, grazia à u codice di sconto orologio elegante in ogni casu, pudete solu ottene per elli 7999 corone. 

Emporio Armani Matteo Gen5 en acier inoxydable

Se ùn site micca strettamente basatu nantu à un disignu classicu, ma ancu ùn vulete micca un tipu di watch Apple Watch? Hè per quessa chì u Matteo Gen5 Stainless Steel da l'attellu Emporio Armani hè perfettu per voi. Impressionanu tramindui cù u so interessante designu è touch screen è una gamma sana di grandi funzioni. Frà elli truverete, per esempiu, un sensor di freccia cardiaca, un contatore di passi, NFC,  un contatore di calori, ma forsi ancu a pussibilità di riceve chjamate entrate o notificazioni di messagi, possibbilmente da e rete suciale. Ancu in questu casu, pudete aspittà a cumpatibilità cù i dui iOS, cusì telefoni cun Androidem. In quantu à a resistenza à l'acqua, hè u listessu cum'è in u casu precedente finu à 3 ATM.

U prezzu regulare di u watch hè 9999 corone, grazia à u codice di sconto orologio elegante in ogni casu, pudete piglià per elli 8999 corone.

Pudete cumprà l'orologio in dui culori:

rich Carlyle HR Gen5

Se u sguardu Emporio Armani ùn hè micca a noce giusta per voi, per esempiu in termini di gustu per via di u so designu cù assai dettagli, pudete esse interessatu in un orologio assai simplice. Carlyle HR Gen5 di Fossil. Questi offrenu ancu un disignu di orologio classicu, ma paragunatu à i mudelli Armani, anu una impressione assai più simplice. In quantu à e so funzioni, sò garantiti per piacè cù a capacità di riceve notificazioni, supportu per pagamenti NFC attraversu Google Play, cuntrollu remotu di musica o forse supportu per vibrazioni. U watch hè cumpatibile cù i dui telefoni iOS, cusì i Androidem è impermeabile finu à 3 ATM. 

U prezzu regulare di u watch hè 7490 corone, grazia à u codice di sconto orologio elegante in ogni casu, pudete piglià per elli 6490 corone.

Pudete cumprà l'orologio cù dui tipi di cinturini:

Fossil Julianna HR Gen5

Mentre chì i mudelli precedenti eranu puramente un affare di l'omi, avà avemu assai belli pezzi per e donne. Quessi sò specificamente i mudelli Julianna HR Gen5, chì impressionaranu e donne cù u so design elegante è e funzioni. U watch pò misurà a freccia di u core, ma ancu monitorà perfettamente l'attività di u so usu è, per esempiu, l'aiuta à perde u pesu. Pudete ancu gode di riceve notificazioni è ancu di ghjucà musica o di riceve chjama grazia à u parlante integratu. L'orologio hè impermeabile finu à 3 ATM è cumpatibile cù i dui iOS, cusì Androidem. NFC per i pagamenti via Google Pay hè ancu una materia di sicuru. 

U prezzu regulare di u watch hè 7490 corone, grazia à u codice di sconto orologio elegante in ogni casu, pudete piglià per elli 6490 corone. 

Pudete cumprà l'orologio in trè culori: 

Se vulete a versione cù una cinghia di ligame, pudete cumprà in una versione d'oru quì. U so prezzu hè u listessu cum'è i mudelli precedenti - dunque 6490 corone dopu u scontu. 

Michael Kors Bradshaw Gen5 in acciaio inox

Un altru pezzu puramente femminile hè u mudellu Bradshaw Gen5 da l'attellu Michael Kors. Stu orologio offre un disignu classicu di l'orologio è à u stessu tempu una larga gamma di funzioni intelligenti chì ponu solidamente rende a vita di l'utilizatore più piacevule. Hè bonu per monitorà a freccia di u core, l'attività fisica, riceve notifiche da u telefunu, riceve chjamate o sente a musica à traversu u parlante o resistenza à l'acqua finu à 5 ATM? Sì cusì, grande, l'orologio puderia esse u vostru. Tuttavia, u prerequisite principale hè di pussede un smartphone cun iOS quale Androidin. 

U prezzu regulare di u watch hè 9999 corone, grazia à u codice di sconto orologio elegante in ogni casu, pudete piglià per elli 8999 corone. 

Michael Kors Lexington 2 Gen5 Stainless Steel

L'ultimu mudellu chì pudete uttene oghje grazie à noi à un scontu hè u Lexington 2 Gen5 Stainless Steel di novu da l'attellu Michael Kors. Questu hè di novu un mudellu puramente femminile cù una gamma sana di funzioni interessanti, guidati da a ricezione di notificazioni, vibrazioni, supportu per i pagamenti NFC è altri gadgets, chì sò imballati in un corpu piacevule è eleganti di un sguardu cù un touch screen. Si pudia dunque dì chì l'eleganza scontra cù l'amore di a tecnulugia per stu mudellu, chì in fine ùn pare micca male, à u cuntrariu. 

U prezzu regulare di u watch hè 9499 corone, grazia à u codice di sconto orologio elegante in ogni casu, pudete piglià per elli 8499 corone. 

inteligentewatch MP FB

U più lettu d'oghje

.