Chiudi annunziu

Quanti sockets è porti USB avete bisognu à u vostru locu di travagliu ogni ghjornu? Quattru, sei o forse ottu ? Cù una suluzione modulare PowerStrip Modular pudete adattà a vostra alimentazione elettrica per adattà à i vostri bisogni. Nantu à l'e-shop PowerCube.cz truverete 3 tipi di moduli chì pudete allargà cù. È prestu ci sarà più nantu à u mercatu. Basta snap i moduli inseme è a so cumminazione hè cumplettamente à a vostra imaginazione!

1. A basa hè PowerStrip, o Power Modul Cable

A basa di stu kit praticu hè striscia di putenza, in quale avete una scelta di trè tippi, diffirenti in a durata di u cable di estensione è u buttone on / off. U PowerStrip hè cunnessu in un socket è pronta per accettà sub-moduli. A seconda opzione hè di cumprà una Cavu di u Modulu di putenza, vale à dì un cable separatu, ancu cuncepitu per snap in ogni modulu.

PowerCube

2. Cumbine moduli, ghjucà!

L'amatori di Lego diventanu più intelligenti, quì vene a parte divertente. Pudete sia snap in u PowerStrip (o Modulu Cable). presa modulu, Modulu USB, o intelligente Smart Home modulu. Allora un altru modulu daretu è cuntinuà cusì finu à chì a vostra catena hè cumpleta. L'utilizatori di l'elettronica chjuca utilizanu parechji moduli USB in una fila, i fan di a casa intelligente apprezzeranu a pussibilità di cuntrollà è di timing sockets è porti USB per telefunu o via Alexa è Google Assistant!

PowerCube

3. Attach your string à u PowerStrip Rail

Pudete abbandunà u PowerStrip cù moduli posti nantu à a riva di a tavula, u so designu discretu è u so designu strettu ùn si mette micca in u modu. A seconda opzione hè di slide in u titularu, chì pudete truvà sottu u nome Power Strip Rail. Pudete aghjunghje, per esempiu, da sottu à a tavula cù viti o cinta adhesiva bifacciale, chì face parte di u pacchettu. Basta inserisce u PowerStrip inseme cù i moduli in u rail.

PowerCube
  • Pudete truvà setti vantaghji di PowerStrip è moduli à PowerCube.cz.
Socket PowerCube fb

U più lettu d'oghje

.