Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: In cuuperazione cù u nostru cumpagnu Mobil Emergency, avemu preparatu un avvenimentu di scontu piacevule per voi oghje, grazie à quale puderete salvà assai soldi. Sta volta si tratta di Samsung usati - in particulare mudelli Galaxy S7, S8 è S9 + cum'è un picculu bonus è intelligentewatch Galaxy Watch 42.

I telefoni usati venduti da Mobil Emergency anu una guaranzia cuntrattuale di sei mesi. Siccomu cumprate telefoni in linea, pudete rinvià in 14 ghjorni annullendu u cuntrattu. In quantu à l'offerta sottu, pudete cumprà tutti i telefoni da questu  in tutte e varianti di culore dispunibili, mentre chì u scontu si applica à a categuria B - vale à dì l'usura normale. 

Samsung Galaxy S9 è S9+

Grinding your denti in quasi u megliu Samsung hà da offre? Allora a serie di mudelli S9 hè ghjustu per voi. Ancu s'ellu sò flagships di l'annu passatu, i telefoni smartphones di sta serie sò sempre perfetti in quantu à u disignu, a camera è u rendiment. Oghje, pudete sceglie trà duie varianti di taglia - à dì 5,8 "è 6,2". Allora ognunu deve veramente sceglie u so preferitu.

Prezzu rigulari Samsung Galaxy S9+ in a categuria B hè 8690 curone, grazia à u codice di scontu usatu Samsung in ogni modu, pudete ottene per 8490 corone u prezzu regulare di Samsung Galaxy U S9 hè 8490 curone, ma pudete ottene grazia à un codice di scontu usatu Samsung uttene per 8190 corone. 

28621-1

Samsung Galaxy S8

Sè vo vulete andà per qualcosa ancu più prezzu, ma sempre bella è putente, pudete piace Samsung Galaxy S8. Offre un disignu assai bellu cù un display Infinity, chì hè veramente di alta qualità è una camera veramente bona. Inoltre, ci sò sei varianti di culore per sceglie, cusì sceglite definitivamente a vostra parte posteriore sinistra preferita.

Prezzu regulare di un Samsung utilizatu Galaxy U S8 in a categuria B hè 5790 curone, ma pudete ottene solu per 5590 corone grazia à u codice di scontu puzitysamsung.

41405-1104368-1

Samsung Galaxy S7

Se ùn site micca un usu pisanti, ma sempre brame a linea reale Galaxy S, un mudellu puderia appellu à voi Galaxy S7. Ancu s'ellu ùn serà più prubabilmente abbagliatu cù u so disignu, postu chì hè assai sfarente di i flagships attuali, offre sempre boni paràmetri, guidati da un display d'alta qualità, un prucessore putente, una camera decente è un sistema operatore affidabile. In corta, una scelta chjara per i salvatori. 

Prezzu regulare di un Samsung utilizatu Galaxy S7 hè 4290 curone, grazia à u codice di scontu  in ogni casu, pudete ottene solu à puzitysamsung  4090 corone. 

43928-1103724-1

Samsung Galaxy Watch 42mm

In più di i telefoni intelligenti, oghje pudete ancu gode di un scontu nantu à smartwatch, in particulare u mudellu Galaxy Watch 42. À u primu sguardu, stu sguardu hè assai simili in u disignu à un sguardu classicu, ma dopu un esame più attentu, scoprerete una schermu tattile è una gamma sana di grandi funzioni chì facenu a vostra vita più faciule. Allora s'è vo site in i wearables intelligenti è vulete salvà nantu à elli, pudete veramente piace stu affare. 

Prezzu regulare di smart usatawatch Samsung Galaxy Watch 42mm hè 3590 curone, ma pudete ottene per 3390 curone grazia à u codice di sconto puzitysamsung.

59648-1-1

U più lettu d'oghje

.