Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Approfitta di l'offerte limitate è risparmiate quandu cumprate un novu smartphone o smartwatch. À Mobile Emergency, pudete avà cumprà mudelli populari da Honor à i prezzi più bassi di u mercatu. Ma prestu, a prumuzione hè valida solu finu à u 3 di maghju. 

Carica di caratteristiche Honor 8A, chì ùn manca micca u sbloccare faciale o un modu di notte per piglià ritratti, avà pudete cumprà solu per solu 2 CZK (originariamente 3 corone). Più equipatu Honor 9X cù una visualizazione chì copre tutta a fronte di u telefunu, una camera selfie slide-out, una camera posteriore tripla 48 Mpx è una batteria 4000mAh, avà vi costa. 4 CZK(originariamente 5 corone). È u flagship Honor 20 cù una camera di prima classe 48 MPx, grandi prestazioni è un display senza frames, avà solu cumprà per 7 CZK (originariamente 8 corone).

Ma ùn finisci micca cù i prezzi promozionali per i telefoni. Orologi intelligenti sò ancu in vendita Honor Magic Watch 2 za 4 CZK(originariamente 4 curone), da quale pudete fà telefonate, offre una vita di a bateria di 990 ghjorni, avè una visualizazione sempre attiva, permettenu di ghjucà musica à traversu cuffie direttamente da u polsu, è in più di l'attività fisica normale, misura ancu a vostra freccia di u core è altri dati durante a natazione.

Azzione nantu à Honor fb

Pudete cumprà telefoni è orologi da Mobil Emergency à rate cù 0% d'aumentu. Avete ancu avà l'opzione di utilizà servizii speciali, induve e merchenzie vi saranu consegnate in 1 ora da l'ordine in cità selezziunate.

Azzione nantu à Honor fb

U più lettu d'oghje

.