Chiudi annunziu

Ogni annu, Samsung prova di diferenzià e so linee di mudelli in qualchì modu Galaxy S à Galaxy Notes. A fuga seguente ci dà un ochju à cumu a cumpagnia sudcoreana vole ottene questu in l'eventu chì tutti aspettanu Galaxy Nota 20 è Nota 20+. 

U mudellu attuale di Samsung, Galaxy S20, ùn hà micca scontru assai successu, sia per via di i prezzi elevati sia per a mancanza di novi gadgets. Si pò dunque esse aspittatu chì a cumpagnia South Korean veramenti cura di u prossimu Nota.

Una di e cose interessanti nantu à u telefunu Galaxy S20, in particulare u Galaxy U S20 Ultra 5G cù 512 GB di almacenamiento hè senza dubbitu a RAM. Havi un valore rispettabile di 16GB. Tuttavia, u svantaghju pò esse u prezzu di compra ligeramente più altu di stu mudellu. Tuttavia, secondu l'ultime informazioni, 16 GB di RAM puderia diventà standard per a serie Note 20. Questu puderia apre novi pussibulità per ambienti Dex, ghjochi o multitasking, per esempiu. Per avà, però, ùn hè micca chjaru se vedemu solu stu chip in a variante 5G o se Samsung l'utilizarà in tutti i mudelli.

Galaxy A Nota 20 duveria ancu vene cun 17 volte l'area per l'impronta digitale, una camera mejorata o una freccia di rinfrescante più altu di a visualizazione. U lanciamentu di u prossimu flagship di u giant tecnulugicu sudcoreanu hè sempre à pochi mesi, cusì solu u tempu dirà se sta filtrazione hè basatu nantu à a verità. In ogni casu, vi tenemu subitu infurmatu nantu à tutte e nutizie.

Surghjente: SamMobileSlashGear

U più lettu d'oghje

.