Chiudi annunziu

Samsung hà tenutu dui eventi Unpacked annu per l'ultimi anni. Unu per a serie Galaxy S in ferraghju è u sicondu per Galaxy Nota in Aostu. Ci sò digià rumuri chì a data di l'estiu di questu annu puderia esse in periculu per via di a pandemia di COVID19. Avà pare chì a cumpagnia sudcoreana hà decisu chì fà cù l'avvenimentu Unpacked.

A pruibizione di a riunione è u viaghju ùn hà micca scappatu ancu i Stati Uniti d'America, induve l'avvenimentu Samsung era regularmente tenutu è datu questu Galaxy Migliaia di persone participanu à Unpacked, hè impussibile d'urganizà un avvenimentu di questa dimensione. Questu pone a quistione di ciò chì fà cù l'intruduzioni di a prossima generazione Galaxy A nota serà. A risposta presuntamente vene direttamente da a Corea di u Sud. Sicondu l'ultimi rapporti, Samsung hà decisu di presentà Galaxy Nota 20 in linea. In questu modu, vale à dì per mezu di comunicati di stampa, a cumpagnia di solitu annuncia, per esempiu, telefoni di gamma media, wearables o tablette, ma in u casu di un flagship seria a prima volta.

Hè prubabile Galaxy A Nota 20 riceverà più cà solu comunicati di stampa, ma duvemu aspittà un pocu di più per a forma specifica di a presentazione di u phablet. À u listessu tempu cum'è i successori di l'attuali Notes, un telefunu puderia ancu vede a luce di u ghjornu Galaxy Fold 2, vale à dì a prossima generazione di u telefuninu plegable di u giant tecnologicu sudcoreanu. A data esatta quandu Samsung presentarà e so nutizie da u mondu mobile hè sempre scunnisciuta, dunque ùn ci hè nunda di fà, ma aspittà per l'invitu ufficiale.

 

U più lettu d'oghje

.