Chiudi annunziu

Sò mesi chì avemu intesu parlà l'ultima volta di un successore di l'attuale Galaxy Watch. Avà avemu dispunibule informace, secondu chì Samsung hè digià travagliatu nantu à u novu watch è ancu lanciarà in un disignu premium.

Per i smart watches da l'attellu Samsung, pudemu scuntrà solu l'aluminiu o l'acciaio inox, ma avà u titaniu hè ancu in u ghjocu. È ùn ci hè nunda di sorpresa, perchè hè un metale assai forte, ligeru è durable. Hà nutatu ancu sti qualità, per esempiu Apple è l'annu passatu hà dichjaratu Apple Watch Serie 5 in design di titaniu. Tuttavia, u titaniu ùn hè nunda di novu in l'industria di l'orologio, hè stata utilizata per a produzzione di orologi classici per qualchì tempu. Unu di i svantaghji indiscutibili di stu materiale hè u so prezzu. Per illustrazione, fighjemu i prezzi di i Stati Uniti. Alluminiu Apple Watch A Serie 5 principia da $ 399, u listessu mudellu cù un corpu di titaniu costarà $ 799, un pienu $ 400 più. prezzu Galaxy Watch da 2018 hè stata stabilita à $ 329 per a versione 42mm è $ 349 per a versione 46mm. À pocu pressu, u novu mudellu seria Galaxy Watch puderia vende per $ 729, vale à dì circa CZK 18.

Ùn ci hè micca assai più infurmazione nantu à u prossimu watch Samsung. Ùn hè ancu chjaru se u dispusitivu duverà un nome Galaxy Watch 2 o s'ellu saranu liberati sottu l'etichetta Galaxy Watch Active 3. Qualunque sia u nome, u watch deve avè 8GB di memoria interna è una bateria 330mAh. E fughe menzionanu ancu duie dimensioni è e varianti Wi-Fi è LTE.

Sariate dispostu à pagà extra per un smart watch fattu di materiale premium? Sparte a vostra opinione cun noi in i cumenti sottu à l'articulu.

 

U più lettu d'oghje

.