Chiudi annunziu

U supportu per e rete 5G si move ancu lentamente in u segmentu di chipsets più economici. Qualcomm, MediaTek, Huawei è Samsung si preparanu à presentà e so solu suluzione in e settimane è mesi à vene. Per a cumpagnia coreana, deve esse u chipset Exynos 880, chì hà u scopu di cumpete cù u Snapdragon 765G è 768G. Ne segue chì deve esse classificatu cum'è classe media.

Pudemu intesu parlà di stu chipset per a prima volta in cunnessione cù u telefunu vivo Y70s 5G. Da l'infurmazioni dispunibuli, sapemu chì l'Exynos 880 serà basatu annantu à l'Exynos 980 più putente. Aduprate, per esempiu, i stessi core è GPU, a diferenza serà principarmenti in orologi più bassi. U chipset ùn mancarà micca dui core Cortex-A77 putenti cù una velocità di clock di 2,0GHZ è sei core Cortex-A55 più ecunomichi cù una velocità di clock di 1,8GHZ. U chip graficu serà Mali-G76. Per esempiu, u risultatu di u benchmark Geekbench hè digià dispunibule, induve stu chipset hà puntuatu 641 in Single Core è 1814 punti in Multi Core.

In quantu à u rendiment, hè quasi identicu à u Snapdragon 765G, in ogni modu, Qualcomm usa nuclei Kryo 475 in questi chipsets, chì sò basati nantu à u Cortex-A76 più anticu, cusì ancu s'ellu anu una freccia di clock più altu, l'Exynos hè un pocu megliu. in termini di prestazione. Almenu secondu i risultati di Geekbench. In usu veru, sta differenza hè insignificante. Serà ancu più impurtante per u chip gràficu, induve si pò esse espertu chì u Snapdragon avarà a manu suprana grazia à a GPU Adreno.

Serà certamente interessante per vede cumu si compara à u più novu chipset Snapdragon 768G o forse u MediaTek MT6853 5G o l'Huawei Kirin 720 5G. In quantu à i telefoni chì saranu alimentati da questi chipsets, duvemu vedeli durante l'estiu è u vaghjimu di u 2020.

U più lettu d'oghje

.