Chiudi annunziu

Samsung hà publicatu un missaghju annunziendu un aghjurnamentu di u so prugramma Magician. A nova versione hè tichjata 6.1. Magician hè utilizatu per ottimisà e unità SSD fabricate da una sucità sudcoreana. Per mezu di questu, l'utilizatori ponu monitorà a "salute" di u discu, gestisce è securizà e so dati, aumentà u rendiment SSD utilizendu u chjamatu modu Rapidu, eseguisce un benchmark, o verificate a velocità di lettura è scrittura di u discu. U cuntrollu di u prugramma hè assai intuitivu è assai infurmazione hè visualizata in grafici è tavule chjaru.

Questa aghjurnazione hè assai impurtante postu chì Samsung cesserà di supportà e versioni più vechje u 30 di maghju di u 2020. Inoltre, sicondu u giant sudcoreanu, Magician hè un strumentu essenziale per l'usu lisu è sicuru di i dischi. Alcune funzioni sò ancu dispunibuli per unità SSD portatili o discu duru classicu. Samsung Magician 6.1 hè retrocompatibile cù tutti i SSD Samsung da a serie 470 à l'ultimu 970 EVO Plus.

L'utilizatori chì eseguenu a versione di u software Samsung 5.1 è sopra riceveranu una notificazione push chì li invita à scaricà l'ultima versione. Quelli chì anu installatu una versione più vechja di u prugramma duverà scaricà manualmente l'ultima versione di Magician. Samsung Magician 6.1 hè retrocompatibile cù tutti i SSD Samsung da a serie 470 à l'ultimu 970 EVO Plus. L'aghjurnamentu hè dispunibule per scaricà gratuitamente quì. Dapoi a prima versione di Samsung Magician hè stata liberata in u 2012, Samsung hà publicatu un totale di cinque aghjurnamenti maiò à stu software.

Surghjente: SamMobile, Samsung

U più lettu d'oghje

.