Chiudi annunziu

In l'ultime settimane, pudemu vede l'intruduzioni di i telefoni Galaxy M11, Galaxy M21 a Galaxy M31. Tuttavia, a cumpagnia coreana hè luntanu da esse finita cù sta serie. Prestu avemu da vede dui telefoni più Galaxy M51 a Galaxy M31s. Inoltre, parechji pezzi chjave di l'infurmazioni sò digià cunnisciuti nantu à i dui telefoni, fighjemu un ochju più vicinu.

Probabilmente videremu u telefunu prima Galaxy M31s, chì deve esse introduttu in qualchì tempu a settimana prossima o principiu di ghjugnu. À u cuntrariu Galaxy U M51 deve esse presentatu à a fini di ghjugnu. I dui telefoni duveranu avè una camera principale 64MPx per cumplementà l'altri trè camere. U sensoru principale deve esse Samsung ISOCELL GW1.

Nanzu, Sammobile hà revelatu chì i dui telefoni anu 64GB è 128GB di almacenamiento. In i dui casi, avemu da vede ancu Androidà 10 direttamente fora di a scatula. Modellu più caru Galaxy U M51 avarà ancu un lettore di impronte digitali in a visualizazione, da quale seguita chì vedemu ancu un pannellu AMOLED. In quantu à u disignu, deve esse basatu annantu à u Samsung presentatu di pocu tempu Galaxy A51.

Per quantu Galaxy M31s, cusì duverebbe avè un chipset Exynos 9611, chì cumplementà 6GB di memoria RAM. A visualizazione di u telefuninu deve esse 6,4 inch. U telefunu duveria sorprenderà in termini di durabilità. È questu hè principalmente grazia à a batteria giganti cù una capacità di 6 000 mAh. U prezzu di stu telefunu deve esse intornu à CZK 6.

U più lettu d'oghje

.