Chiudi annunziu

Samsung Display furnisce display di alta qualità à parechji fabricatori. È chì include Samsung Electronics, Apple o OnePlus. Hè ancu assai inusual chì pudemu vede una mostra da una altra cumpagnia in i telefoni Samsung. In particulare, si parlanu di u mudellu di punta di Samsung Galaxy S21 è mostra da u fabricatore cinese BOE. Hè ancu inusual per u mutivu chì Huawei è Apple sò ancu supposti di cumprà display OLED economici da BOE in u futuru.

Se i rapporti ZDNet sò cunfirmati, avissimu v Galaxy U S21 puderia vede un display BOE più prezzu. Per Galaxy S21 + è possibbilmente Galaxy U S21 Ultra deve avà aduprà schermi Samsung classici. Avemu dinò à nutà chì i display BOE supportanu nativamente "solu" a freccia di rinfrescante di 90Hz, mentre chì pudemu digià vede a freccia di rinfrescamentu di 120Hz da Samsung. Stu passu pò ancu esse capitu cum'è Samsung intende Galaxy S21 per riduce significativamente u prezzu è portanu in un locu à u livellu di a classe media superiore. Mentre chì e versioni Plus è Ultra Galaxy U S21 serà mudelli di punta cù u megliu hardware pussibule, ma ancu un prezzu più altu.

U mutivu perchè e cumpagnie volenu cambià à i display BOE ùn pò micca esse a so qualità, ma piuttostu u so prezzu bassu. Samsung Display hà basamente una pusizioni dominante in u mercatu di visualizazione, cusì puderanu permette di elevà i so prezzi in modu sproporzionatu, è i pruduttori di telefoni ùn anu micca assai spaziu per a negoziazione. Per esempiu, i schermi LG sò stati abbastanza problematiche in i mudelli di punta. Tuttavia, u BOE di a Cina hè in crescita è avemu intesu sempre di più nantu à sta cumpagnia. Se hè cunfirmatu chì BOE furnisce displays à Samsung, Huawei è Apple telefoni, cusì sarà un grande colpu à Samsung Display. È questu hè ancu duvuta, per esempiu, à u fattu chì BOE pò sussegwentemente riduce u prezzu di display ancu più per via di più produzzione di massa.

U più lettu d'oghje

.