Chiudi annunziu

U tempu restatu finu à a presentazione di i flagships Samsung di quist'annu per questu annu hè à pocu à pocu, cusì avemu sempre più scontru cù fughe di informazioni. Oghje ùn hè micca eccezzioni. Sicondu l'infurmazioni da l'editori di u servitore Galaxy Club hè assai prubabile chì Galaxy U Note 20+, vale à dì a variante più grande di i prossimi mudelli di Note 20, serà equipatu di una lente cù un modulu periscopiu.

Chì significarà questu in pratica? Nunda ma quellu Galaxy A Nota 20+ offre un grande zoom. Tuttavia, sicondu i rapporti recenti, ùn serà micca centu volte "Zoom spaziale" cum'è in u casu di l'attuale top model. Galaxy S20 Ultra, ma pò ghjunghje à valori simili. Samsung hè forse rispunnendu à numerosi reclami di l'utilizatori nantu à a qualità di e foto scattate à u zoom massimu digià citatu.

Sfurtunatamente, ùn avemu micca per avà informace, s'ellu serà u stessu modulu periscopiu cum'è in u casu di u telefunu Galaxy S20 Ultra, nè se sta novità serà ancu inclusa in u mudellu Galaxy Nota 20. Hè pussibule chì i Sudcoreani volenu diferenze i dui mudelli l'una di l'altru per più di una grandezza. Prima ci sò stati rapporti chì Galaxy Paragunatu à u so "fratellu" più chjucu, u Note 20+ riceverà un display cù una freccia di rinfrescante di 120Hz o una camera 108MPx.

Finu à a presentazione di i dui telefoni di a serie Galaxy Nota 20, chì serà assai questu annu inusual, Pudemu solu aspittà di più fughe, di quale ci sarà di sicuru più chè abbastanza, è vi tenemu tutti infurmati, cusì stà cunnessu.

 

U più lettu d'oghje

.