Chiudi annunziu

Unu di i più grandi charms di smart watches Galaxy Watch L'Active 2, quandu anu introduttu l'aostu passatu, era senza dubbitu a funzione di misura ECG. Samsung hà prumessu chì stu gadget serà dispunibule à a fine di u primu trimestre di u 2020, ma più tardi. ùn hè accadutu. Ma avà ci hè statu un avanzu.

Samsung hà annunziatu oghje chì u Ministeru di a Sicurezza di l'Alimentazione è di a Drug di Corea di u Sud hà appruvatu a misurazione ECG nantu à l'orologio. Galaxy Watch Active 2. L'utilizatori in Corea di u Sud seranu prestu in gradu di misurà è analizà u so ritmu di u core è seguità l'irregularità chì ponu indicà a fibrillazione atriale.

A fibrillazione atriale hè più spessu un disordine di u ritmu cardiacu (arritmia). Circa 33,5 milioni di persone in u mondu soffrenu di questu, cù circa 5 milioni di casi novi chì si verificanu ogni annu. Sta malatia aumenta significativamente u risicu di insufficienza cardiaca, infartu è coaguli di sangue. I colpi solu affettanu 16 milioni di persone ogni annu, cusì hè una funzione chì pò veramente salvà a vita.

Misurazione EKG attivata Galaxy Watch Active 2 funziona analizendu l'attività elettrica di u core utilizendu u sensor ECG in u watch. Per piglià un ECG, basta apre l'app Samsung Health Monitor, pusate, verificate chì u sguardu hè fermamente nantu à u to polsu è mette l'avambracciu nantu à una superficia plana. Dopu quì, tuttu ciò chì resta hè di mette u dito di l'altra manu nantu à u buttone superiore di l'orologio è mantene per 30 seconde in pace è tranquillità. U risultatu di a misurazione hè visualizatu direttamente nantu à u display Galaxy Watch Attivu 2.

Informace Ùn avemu micca ancu infurmazioni nantu à quandu a misura ECG serà dispunibule in altri paesi, cumpresa a Repubblica Ceca. Tuttu dipende di quantu rapidamente Samsung riesce à ottene l'approvazione necessaria da l'autorità lucali individuali. Inoltre, tuttu u prucessu pò esse rallentatu da a pandemia in corso di a malatia COVID19. Tuttavia, appena a funzione hè dispunibule in a Repubblica Ceca, vi informeremu.

U più lettu d'oghje

.