Chiudi annunziu

Ricertamenti, ci hè una speculazione crescente chì Samsung travaglia nantu à dui telefoni flessibili in a serie Galaxy Piegà. Avemu da vede Samsung in u terzu trimestre di questu annu Galaxy Fold 2, vale à dì un successore cumpletu di u telefunu flexible. In seguitu, però, duvemu ancu vede una variante più economica chì deve cuntene una mistura di cumpunenti da i telefoni liberati in 2018, 2019 è 2020. Una nova patente chì a cumpagnia coreana hà avà presentatu cunfirma queste speculazioni.

Ci era digià speculazione annantu à u nome Galaxy Fold Lite. Di sicuru, u nome manca direttamente da a patente. Ma tuttu indica chì deve esse un telefunu flexible più prezzu. Per esempiu, ùn manca una visualizazione secundaria è usa invece una piccula barra, chì prubabilmente serà utilizata per vede notificazioni, tempu è altre informazioni basiche. Ci hè un totale di trè camere in u spinu, chì hè attualmente standard. Simile à u primu Galaxy Fold, ancu sta versione più economica avarà un grande cutout in u cantonu superiore manca. Oculta sensori classici è ancu una camera selfie doppia.

Da i sketches, pudemu ancu vede un lettore di impronte digitali à u latu è un connettore USB-C. Curiosamente, a patente hà ancu revelatu u cumpletu di a certificazione IP. U telefunu deve esse resistente micca solu contru l'acqua, ma ancu contru à u polu. Sì questi informace cunfirma, serà u primu telefunu flexible cù certificazione IP.

telefono Galaxy Fold Lite ùn deve micca sustene e rete 5G, deve ancu esse salvatu da u fattu chì a visualizazione flexible ùn serà micca prutetta da vetru speciale, ma da plastica, simili à u primu Fold. U restu di u corpu di u telefunu deve esse digià cumpostu di una cumminazione di aluminiu è vetru temperatu. U prezzu di stu telefunu deve esse intornu à a quantità di 1099 dollari, chì hè una quantità paragunabili chì i pruduttori dumandanu per i mudelli di punta "classici" attuali.

Risorse: letsgodigital.nl, sammobile.com

U più lettu d'oghje

.