Chiudi annunziu

Samsung hà presentatu oghje u novu chipset Exynos 880 chì alimentarà i telefoni di gamma media. Di sicuru, ùn manca più supportu per e rete 5G o un rendimentu mejoratu, chì serà utile per applicazioni esigenti o ghjoculi. Grazie à e speculazioni, avemu digià cunnisciutu assai di stu chipset in anticipu. À a fine, sò diventati veri in parechje manere. Allora andemu à presentà a novità

U chipset Exynos 880 hè fabricatu cù un prucessu 8nm, ci hè un CPU di ottu core è una unità grafica Mali-G76 MP5. In quantu à u processatore, dui core sò più putenti Cortex-A76 è anu una veloce di clock di 2 GHz. I sei core restante sò Cortex-A55 clock à 1,8 GHz. U chipset hè ancu cumpatibile cù a memoria RAM LPDDR4X è u almacenamiento UFS 2.1 / eMMC 5.1. Samsung hà ancu cunfirmatu chì l'API è i tecnulugii avanzati sò supportati, cum'è riducendu u tempu di carica in i ghjoculi o offre una freccia di quadru più altu. A GPU in questu chipset supporta a risoluzione FullHD + (2520 x 1080 pixel).

In quantu à e camere, stu chipset supporta un sensore principale di 64 MPx, o una camera doppia cù 20 MPx. Ci hè supportu per a registrazione video in risoluzione 4K è 30 FPS. Hà fattu ancu a so strada à i chip NPU è DSP per l'apprendimentu machine è l'intelligenza artificiale. In quantu à a cunnessione, ci hè un modem 5G cù una vitezza di scaricamentu finu à 2,55 GB / s è una velocità di upload finu à 1,28 GB / s. À u listessu tempu, u modem pò cunnette e rete 4G è 5G inseme è u risultatu pò esse una velocità di scaricamentu finu à 3,55 GB/s. Da e specificazioni dispunibili, pare chì questu hè u stessu modem cum'è u chipset Exynos 980 più caru.

Infine, riassumeremu altre funzioni di stu chipset. Ci hè supportu per Wi-fi b/g/n/ac, Bluetooth 5.0, radiu FM, GPS, GLONASS, BeiDou o Galileo. Attualmente, stu chipset hè digià in produzzione di massa è pudemu ancu vede in u Vivo Y70s. Più telefoni sò sicuru di seguità prestu.

U più lettu d'oghje

.