Chiudi annunziu

Samsung duveria presentà una nova generazione di i so smartphones di linea di produttu in Aostu di questu annu Galaxy Nota a Galaxy Piegà. Chì ci hè di i prossimi mudelli novi Galaxy In quantu à e note, avemu purtatu un pocu in i ghjorni passati nutizie interessanti - per esempiu, pudemu avè una idea di a camera, a batteria è l'aspettu generale di u prossimu smartphone.

Sta settimana, i ducumenti ligati à a certificazione CCC di u smartphone apparsu in Internet Galaxy Nota 20+, è inseme à a so liberazione, avemu ancu amparatu dettagli nantu à altre funziunalità di u prossimu smartphone. Una di e varianti di u telefunu Galaxy A Nota 20+, chì porta a designazione SM-N9860, hà passatu recentemente u prucessu di certificazione obligatoriu in Cina. I documenti pertinenti anu dimustratu una quantità di funzioni, cum'è u supportu per a connettività 5G è a carica rapida di 25W "wired" (9V / 2.77A PD o 11V / 2.25A PPS). A carica di smartphone hè stata pruvata cù u caricatore Samsung EP-TA800 cù supportu USB-PD è PPS.

Comu avemu dettu in i nostri articuli precedenti, deve esse un smartphone Galaxy Nota 20+ equipatu di un display AMOLED Infintiy-O di 6,9-inch cù pannellu LTPO, risoluzione QHD + è freccia di rinfrescante di 120 Hz. U sistema operatore deve esse in esecuzione nantu à u telefunu Android 10 cù una superstruttura One UI 2, serie smartphones Galaxy U Note 20 deve esse equipatu cun un chipset Exynos 992 o Snapdragon 865 cun rendiment è cunsumu megliu. A novità deve esse ancu equipata cù una camera tripla, custituita da un sensor primariu 108MP è un lente zoom otticu. Una bateria cù una capacità di 4500 mAh deve piglià cura di l'energia.

U più lettu d'oghje

.