Chiudi annunziu

A versione pagata di Spotify hà avutu un svantaghju paragunatu à a cumpetizione, chì era principalmente sentita da l'utilizatori di longu tempu. Un massimu di 10 XNUMX canzoni puderia esse aghjuntu à a biblioteca di musica, chì hè solu una frazzioni di i cinquanta milioni di canzoni dispunibili nantu à sta piattaforma streaming. A bona nutizia hè chì Spotify hà finalmente ascoltatu a critica di l'utilizatori.

L'utilizatori anu dumandatu à Spotify per sguassà stu limitu per anni. In u passatu, però, hà ricevutu solu risposte negative da a cumpagnia. Per esempiu, in 2017, un rappresentante di Spotify hà dettu chì ùn avianu micca prughjetti di aumentà u limitu di a libreria musicale perchè menu di un percentu di l'utilizatori ghjunghjenu. Stu numeru hà prubabilmente cambiatu da tandu, per quessa Spotify hà decisu di sguassà u limitu.

L'annullamentu di u limite s'applica solu à salvà canzoni in a vostra biblioteca musicale. I playlists individuali sò sempre limitati à 10 10 articuli, è l'utilizatori ponu ancu avè solu 50 XNUMX canzoni scaricate in u so dispusitivu. Tuttavia, questi ùn sò micca più prublemi cusì grande, perchè pudete creà tante playlists chì avete bisognu, è e canzoni per a riproduzione offline ponu esse scaricate finu à cinque dispositi, cusì in teoria pudete avè XNUMX mila canzoni scaricate. À a fine, Spotify hà avvistatu chì u limitu in a biblioteca di musica hè sguassatu gradualmente, è certi utilizatori ponu sempre vede a limitazione per parechji ghjorni o settimane.

U più lettu d'oghje

.