Chiudi annunziu

Sembra chì l'intruduzioni di un telefunu flexible Galaxy Fold 2 ùn hè più una minaccia. Avemu da vede a novità prevista in Aostu inseme cù l'annunziu Galaxy Nota 20. Surghjenti in Corea di u Sudu dichjaranu chì Samsung hà outsourced a produzzione di u telefunu in questi ghjorni, cumpresu un vetru flexible speciale chjamatu Ultra Thin Glass (UTG). Galaxy U Fold 2 duverebbe dunque avè una prutezzione di visualizazione più durable chì a prima generazione di u telefuninu flexible, chì hà "solu" plastica fina.

À u listessu tempu, in cunnessione cù Galaxy U Fold 2 parla constantemente di un prezzu più bassu. In ogni casu, una riduzione significativa ùn pò esse esperta, a quantità di 100 dollari hè speculata. A novità puderia dunque esse venduta per 1 880 dollars, chì hè cunvertitu in più di 45 mila CZK. In ogni casu, a tecnulugia è a fabricazione di i telefoni flexibuli si migliurà ogni annu è a prossima generazione hè prevista per esse ancu più prezzu.

Sò ancu interessanti informace nantu à u numeru di pezzi pruduciutu. Mentre a prima generazione Galaxy U Fold duvia esse vendutu in unità 500, cusì per a seconda generazione, Samsung pensa à aumentà stu numeru finu à sei volte. In altri palori, questu significa chì a cumpagnia coreana aspetta assai più interessu da l'utilizatori, è ùn anu più pensatu di fucalizza solu nantu à i dilettanti di a tecnulugia chì sò felici di pagà extra per a nutizia. Inoltre, l'embargo di Huawei ghjoca in e carte per Samsung, chì hè per quessa chì probabilmente ùn vedemu micca una diffusione più larga di u telefuninu flexible Huawei Mate Xs. Duvemu aspittà una presentazione cumpleta di u novu telefunu flexible da Samsung digià in Aostu. Di sicuru, vi informeremu di a data esatta.

U più lettu d'oghje

.