Chiudi annunziu

Informace riguardu à u sviluppu di u chipset 5nm Exynos sò apparsu da parechji anni. Avà vene nutizie da a Corea di u Sudu annantu à l'iniziu di a produzzione in massa di questi chipsets. ZDNet dichjara chì serà Exynos 992 è probabilmente a vedemu in i telefoni digià Galaxy Nota 20 per esse introduttu in Aostu di questu annu.

Chipsets fatti cù a tecnulugia 5nm sò supposti à esse finu à u 20 per centu più efficaci di l'Exynos 990 attualmente utilizatu. Questu hè certamente utile in l'era di i primi modem 5G, chì ùn sò micca ancu sintonizzati cum'è i modem 4G è sò dunque più energia- esigenti. In quantu à u chipset Exynos 992 stessu, deve aduprà u CPU Cortex-A78 è a GPU Mali-G78, chì hè finu à 25 per centu più putente di u Mali-G77 in u chipset Exynos 990. ARM hà cunfirmatu prima chì u Cortex- A78 serà utilizatu in chipsets cù un prucessu di produzzione 5nm.

E speculazioni sò ancu cuminciate à apparisce in Internet chì Samsung utilizerà u chipset Exynos 992 solu in u Galaxy Nota 20, chì serà vendutu in Corea di u Sud è in u restu di u mondu, hè di utilizà u chipset Snapdragon 865. Galaxy telefoni è mai cunfirmatu. A versione Snapdragon hè sempre stata dispunibule in i Stati Uniti è uni pochi altri paesi. A maiò parte di u mondu hà sempre avutu a stallazione per a versione Exynos. Sariamu assai sorpresi s'ellu era u Galaxy Nota 20 diversamente.

U più lettu d'oghje

.