Chiudi annunziu

Ùn ci hè dubbitu chì u smartphone Samsung Galaxy U Fold hè veramente un dispositivu notevuli. U so display duale AMOLED hà ancu impressuatu l'esperti in a Società per a Display di l'Informazione tantu chì anu datu à Samsung un Premiu di l'Industria Display (DIA) per questu. Questu hè unu di i premii più prestigiosi in u campu di e tecnulugia di l'imaghjini cuntempuranee.

Samsung Smartphone Galaxy U Fold hè dotatu di un display Super AMOLED plegable internu di 7,3 inch cù risoluzione HD + (1680 x 720 pixel) è una risoluzione di 399 pixel per inch. U telefunu hè ancu equipatu cù una visualizazione esterna di 4,6 inch, chì si trova nantu à a cima di u telefuninu plegatu. In questu modu, pudete cuntrollà finu à trè applicazioni nantu à u vostru smartphone à u stessu tempu, è questu hè veramente cunvene è efficace. I ghjudici chì anu decisu di u Premiu di l'Industria di Display di questu annu accunsenu chì a visualizazione di Samsung Galaxy U Fold rapprisenta un grande avanzu in a tecnulugia. Fora di Samsung Galaxy U monitor Pro Display XDR high-end di a cumpagnia hè statu ancu premiatu à Fold à i Premii di l'Industria di Display di questu annu. Apple è un 65-inch UHD BD Cell Display da Boe Technology. Ma a vittoria di Samsung in questa prestigiosa categuria hè unica in quantu hà purtatu una perspettiva completamente nova nantu à e tecnulugia di visualizazione di l'infurmazioni mobili.

Samsung Galaxy Fold hè stata presentata in a seconda mità di ferraghju di l'annu passatu, in Corea di u Sudu hè stata liberata à principiu di settembre di u stessu annu. Sfurtunatamente, a tecnulugia di visualizazione innovativa hà pigliatu u so toll in a forma di prublemi iniziali considerablementi, ma u giant sudcoreanu ùn hà micca rinunciatu à i so sforzi è prumessu megliurà. Allora hè vinutu in a prima mità di ferraghju di questu annu u sicondu smartphone plegable da l'attellu Samsung - Galaxy Da Flip - chì ùn soffrenu più di malatie simili è hà scontru cù una risposta assai pusitiva.

U più lettu d'oghje

.