Chiudi annunziu

Prestazione Androidà 11 duverebbe esse a settimana prossima, in particulare u 3 di ghjugnu. Tuttavia, Google hà annunziatu inaspettatamente a notte scorsa chì l'annunziu hè ritardatu, è ancu a liberazione di a versione beta stessa. Google ùn hà micca dichjaratu i motivi esatti, ma i servitori stranieri accunsenu chì u mutivu hè a manifestazione di massa per a morte di George Floyd. Si allarganu gradualmente da Minneapolis à altre cità di i Stati Uniti.

Google avia da posponà u spettaculu prima Androidà 11 per via di a pandemia di covid-19. Originariamente, u novu sistema duverebbe esse mostratu à a mità di maghju à a cunferenza di Google I / O, ma hè stata completamente annullata per questu annu. A data alternativa era u 3 di ghjugnu, quandu u sistema duverebbe esse presentatu in un avvenimentu speciale in linea, ma ancu questu ùn sarà micca. Aspittemu sempre a nova data di prestazione è speremu chì a sapemu prestu. L'ultima volta chì Google hà postponatu un avvenimentu era in 2012, quandu u devastante Uraganu Sandy era u mutivu principale.

A quistione hè ancu ciò chì succede cù l'intruduzioni di u telefunu Pixel 4A. Eramu inizialmente previsti per vede ancu in Google I / O, ma anu continuatu à spuntà dopu informace per una liberazione di principiu di ghjugnu è hè avà speculatu finu à a mità di lugliu. Hè abbastanza pussibule chì Google hà da ricunsiderà l'intruduzione di stu telefunu è l'avemu eventualmente vistu in un avvenimentu cumunu cù hè. Androidin 11.

U più lettu d'oghje

.