Chiudi annunziu

A registrazione di a schermu hè una di e migliori funzioni chì pudemu vede in One UI 2. Sfurtunatamente, era solu dispunibule per i telefunini mid-range è flagship da u principiu. Tuttavia, di pocu tempu Samsung pare avè cambiatu i piani è i più economici sò ancu sta funziunalità Galaxy telefoni. Una UI 2.1 build hè stata recentemente liberata nantu à u telefunu Galaxy A51 è avà hè ghjuntu à u telefunu Galaxy A50. In i dui casi, l'innuvazione principale hè a registrazione di u screnu.

Per i telefoni di serie Galaxy L'A51 hè un pocu pocu cunvenzionale attivatu gradualmente per regione, è per alcuni, a registrazione di u screnu pò esse micca funzionale. Tuttavia, u servore SamMobile hà cunfirmatu chì a funzione hè cuminciata à esse attivata. À u telefunu Galaxy L'A50 deve avè a funzione dispunibule per tutti quelli chì scaricanu l'ultima aghjurnazione. Frà altre cose, include nutizie per a camera 48 MPx è ricunniscenza di impronte digitali. Infine, Samsung hà preparatu u patch di sicurezza di maghju 2020. Attualmente, sta aghjurnazione hè dispunibule nantu à i dispositi in Asia, ma ghjunghjerà in altre regioni in i ghjorni è settimane à vene.

In quantu à a registrazione di u screnu stessu, pare chì pudemu vede gradualmente a funzione nantu à un numeru più grande di telefoni cù a superstruttura OneUI 2.1. Hè definitivamente un strumentu utile, soprattuttu perchè direttamente in u Androidsu 10 a registrazione di u screnu hà fiascatu. À u listessu tempu, a cumpagnia Google era digià incitatu à registrà u screnu dui anni fà Androidà 9 Pie.

U più lettu d'oghje

.