Chiudi annunziu

Samsung hà presentatu i monitori di ghjocu Odyssey G7 à u CES di questu annu in ghjennaghju, è oghje a cumpagnia sudcoreana hà annunziatu chì i monitori saranu in vendita stu mese.

Digià à u primu sguardu, avemu nutatu a curvatura di u screnu, chì, sicondu Samsung, currisponde à a forma di l'ochju è righjunghji un valore straordinariu di 1000R (vale à dì un raghju di curvatura di 1000mm). A maiò spessu, i monitori curvati anu una curvatura di 1800R, per esse precisu - u più chjucu u raghju di curvatura, più grande a curvatura di u monitor stessu.

Odyssey G7 offre schermi QLED 27 o 32 inch cù risoluzione WQHD (2560x1440px), rapportu d'aspettu 16: 9 è un tempu di risposta di solu un secondu. A freccia di rinfrescante di 240 Hz inseme cù a cumpatibilità G-Sync è u supportu Free-Sync Premium Pro assicuranu l'imaghjini fluidi è senza stutter. Grazie à a certificazione HDR600 è a luminosità di 350cd/m2, ogni dettagliu serà sempre perfettu.

U disignu mudernu è scuru di a serie Odyssey G7 vi piacerà ancu, l'elementu più impressiunanti hè situatu à u spinu di i monitori. Il s'agit d'un éclairage Core Lightning réglable qui souligne l'expérience globale, qu'il s'agisse de placer le monitor sur le mur ou sur le support inclus. In u fondu di i dui mudelli truvamu dui DisplayPorts, un portu HDMI 2.0 è trè porti USB versione 3.

Ùn sapemu micca i prezzi esatti di i monitori Odyssey G7 per ora, ma pudemu almenu avè una idea secondu a lista di prezzi publicata in Corea di u Sud. I clienti ci paganu 27 KRW (circa 800 CZK) per u mudellu 000″ è 16 KRW (circa 000 CZK) per a versione 32″. A serie Odyssey G900 hè digià listata, per esempiu Alza.cz, induve pudemu seguità i prezzi è a dispunibilità inseme.

Surghjente: SamMobile, Samsung

U più lettu d'oghje

.