Chiudi annunziu

versione beta Androidu 11 duvia esse ufficialmente liberatu dumane, ma Google hà decisu di posponà tuttu l'avvenimentu per via di l'agitazioni in i Stati Uniti. Hè un pocu misteru chì parechji utilizatori anu digià ricevutu a versione beta, un ghjornu prima di a data di liberazione originale. Grazie à sta filtrazione, pudemu almenu avè un sguardu anticipatu à alcune di e nutizie chì saranu incluse in a nova versione. Androidvanu à Per esempiu, ci sò funzioni cunfirmate prima cum'è u "menu Bubble", u novu menu Power o l'aghjurnamentu di u Pixel launcher.

A prima innuvazione maiò hè u trasferimentu di u cuntrollu di i media direttamente à a barra di notificazione. In a versione attuale Androidin 10, u cuntrollu di i media funziona cum'è una notificazione classica. Da i ritratti pudemu vede chì si faci Androidu 11 cambierà è a novità hè più cum'è un widget di l'applicazione. Ci sò ancu trè forme novi per l'icone in u menù è in a pantalla principale. Sò chjamati Pebble, Tapered Rectangle è Vessel. Nanzu, Google hà annunziatu chì preparava duie altre forme, cusì in Androidà 11 avemu da vede almenu cinque di elli.

A cunnessione à e rete Wi-Fi hè stata ancu migliurata, induve l'utilizatore pò avà sceglie per avè u telefunu sceglie un novu indirizzu MAC ogni volta chì si cunnetta à Wi-Fi. Più nutizie circa Androidà l'11 avemu sicuru à scopre prestu. È chì sia micca ufficialmente grazia à fughe simili o direttamente da Google, chì pianifica un avvenimentu di circa una ora. Sfurtunatamente, ùn sapemu ancu a data esatta, prima a situazione in i Stati Uniti hà da calmà è dopu vedemu a presentazione ufficiale. Androidin u 11

U più lettu d'oghje

.