Chiudi annunziu

Displays da l'attellu Samsung sò cunnisciuti per a so alta qualità, è a cumpagnia di cuncurrenza hè ancu cuscenza di questu Apple, chì hà acquistatu pannelli di visualizazione per e so versioni più equipate di iPhones da a cumpagnia sudcoreana per parechji anni. In u casu di u mudellu iPhone X era ancu u fornitore di display exclusivu di Samsung, ma l'attitudine di a cumpagnia di Apple hà cambiatu è avà vole riduce a so dipendenza da Samsung.

Ci sò stati speculazioni prima chì u giant tecnulugicu sudcoreanu puderia perde u cuntrattu per a pruvista di display OLED per iPhones in tuttu, ma sicondu l'ultimi rapporti, questu ùn succede micca. Samsung duveria ancu furnisce pannelli OLED à l'iPhone di questu annu, ma ùn serà micca l'unicu fabricatore à furnisce i so display à Apple. L'infurmazione filtrata suggerisce chì vedemu ancu schermi da BOE è LG Display in e varianti più economiche di l'iPhone di questu annu.

Apple duverebbe presentà un totale di quattru mudelli iPhone quist'annu - iPhone 12, iPhone 12 max, iPhone 12 Per a iPhone 12 Per Max. I schermi cù una freccia di rinfrescante di 60Hz di i primi dui mudelli seranu spartuti da tutti i trè pruduttori sopra menzionati, ma per l'altri dui varianti duvemu aspittà pannelli 120Hz esclusivamente da Samsung.

Sicondu i fugliali, a cumpagnia sudcoreana deve ancu furnisce Apple cù pannelli OLED cù a tecnulugia Y-OCTA, chì, simpliciamente, assicura un grossu di display più chjucu. À u cuntrariu, ùn vedemu micca schermi OLED LTPO più avanzati, chì offrenu un cunsumu d'energia più bassu è una freccia di rinfrescante variabile cumparatu cù a generazione precedente, in i iPhones futuri. Tuttavia, Samsung hè prubabile di utilizà pannelli LTPO in i so propri smartphones, vale à dì quellu chì deve esse presentatu. Galaxy Ramintate vi 20.

U più lettu d'oghje

.