Chiudi annunziu

Informace, chì vi avemu dettu pocu tempu purtatu hà indicatu ch'ellu era per fà Galaxy U Note 20+ vene cun una camera super-zoom, ma ùn era micca chjaru s'ellu seria u listessu tipu di modulu chì pudemu truvà avà nantu à u flagship attuale di Samsung - Galaxy S20 Ultra. Tuttavia, questu hè cambiatu avà, secondu u servitore SamMobile, u famusu "leaker" IceUniverse hà ottenutu infurmazioni detallate. informace riguardu à e camere di u mudellu Galaxy Nota 20+.

Se i dettagli filtrati sò veri, uttene Galaxy A Nota 20+ averà daveru una lente cù un modulu periscopiu, ma serà sfarente da quellu chì si trova nantu à u telefunu. Galaxy S20 Ultra. Stu modulu serà supplementatu da un sensore ISOCELL Slim 48M13 3/5 1/3 ″ chì supporta WDR (larga gamma dinamica) invece di un sensore XNUMXMP. In pratica, questu significa chì Galaxy A Nota 20+ ùn hà micca veramente un zoom 100x cum'è Galaxy S20 Ultra, ma "solu" cinquanta volte più grande.

Da i paràmetri tecnichi di u sensor ISOCELL Slim 3M5 1/3″, pudemu mintuvà a dimensione di pixel di 1 micrometru, supportu per PDAF è WDR intelligente, o a capacità di sparà video à 120fps. U sensoru hè funziunale in a gamma di temperatura da -20 à + 70 ° C è pò furnisce l'imaghjini resultanti in u formatu RAW10.

Disponibile informace menziona ancu e camere rimanenti di u prossimu flagship di a cumpagnia sudcoreana. A seconda camera deve avè u listessu sensoru cum'è a Galaxy S20 Ultra, in particulare l'ISOCELL Bright HM1 108MPx. Ma ci deve esse una differenza quì, è questu hè l'assenza Cool sensor, invece di quale duvemu aspittà un sistema laser di trattamentu autumàticu.

L'ultima camera puderia esse dotata di un sensore ISOCELL Fast 12L2 3/1″ ultra-largu 2.55MPx cù una dimensione di pixel di 1,4 micrometri è supportu per Dual Pixel PDAF è WDR intelligente. Puderia gestisce a slow-motion à 1440 frames per seconda, è ancu a produzzione di foto in formati RAW8 o RAW10.

Se sta fuga hè cunfirmata, pudemu aspittà un trio solidu di camere. Hè ancu impurtante chì Samsung prubabilmente hà amparatu da Galaxy U S20 Ultra è u so 100x "Space Zoom", chì hè più di una strata di marketing cà una funzione chì offre un usu praticu, è in una qualità raghjone. Probabilmente vedemu l'intruduzione di a serie Note 20 questu veranu à inusual azzione Galaxy Unpacked.

U più lettu d'oghje

.