Chiudi annunziu

Counterpoint, una cumpagnia di analisi di u mercatu, hà publicatu informace à a vendita di telefoni in u primu trimestre di questu annu. Da questi, hè abbastanza evidenti chì a pandemia di covid-19 hà affettatu e vendite in tutta l'Europa. À l'annu, sette per centu menu di telefoni sò stati venduti in Europa. In l'Europa Occidentale, pudemu vede una goccia più grande, specificamente da nove per centu. U mutivu hè chì u coronavirus era rampante in questa zona prima. In l'Europa di l'Est, a situazione era completamente diversa, è hè per quessa chì i mercati ci anu registratu una diminuzione di a vendita "solu" da cinque per centu.

I telefuni venduti u peghju in Italia, induve pudemu vede una caduta annu di 21 per centu. Questa ùn hè micca una grande sorpresa postu chì l'Italia hè stata colpita da a pandemia di covid-19 assai più cà i paesi circundanti. In l'altri paesi, a vendita era più bassa da circa sette à undici per centu. L'eccezzioni hè a Russia, induve pudemu vede una diferenza di solu un percentu. Questu hè ancu dovutu à u fattu chì a Russia hè stata culpita dopu da u coronavirus è una diminuzione di e vendite hè prevista in u sicondu trimestre.

Sicondu Counterpoint, e vendite di telefoni sò state salvate da e-shops in Internet, chì preparanu campagni più aggressivi cù sconti più grande. I magazzini di brique è mortar anu patitu assai perchè eranu chjusi in a maiò parte di i paesi. In quantu à i marchi stessi, Samsung hè sempre in u primu locu, tenendu una quota di mercatu di 29%. Si trasfirìu di novu à u sicondu postu Apple, chì hà una parte di 21%. U terzu postu hè statu ritenutu da Huawei cun 16 per centu, ancu se pudemu vede una caduta massiva di sette per centu. In più di u coronavirus, a cumpagnia chinesa hà ancu affruntà un embargo da i Stati Uniti, cusì i servizii di Google, per esempiu, mancanu completamente da i novi dispositi.

U più lettu d'oghje

.