Chiudi annunziu

Per l'ultimi dui anni, i sensori Time-of-Flight (ToF) sò apparsu in i telefoni cellulari per aiutà e fotocamere di realtà aumentata è ritratti di ritratti. Per a variante 5G di Samsung Galaxy U S10 usa ancu scanning faccia 3D. Tuttavia, ToF pò esse usatu in una manera ligeramente diversa. U sviluppatore Luboš Vonásek hà creatu una visione notturna funziunale grazie à i sensori ToF, cù quale pudete vede ancu in a bughjura tutale.

I sensori ToF funzionanu mandendu un signalu chì rimbalza nantu à l'uggetti è torna. U tempu chì u signale hè mandatu è ricivutu di novu hè calculatu è utilizatu per determinà a distanza di l'ughjettu da u telefunu. Questu modu funziona pixel per pixel cusì i sensori ToF ponu creà una scansione precisa di l'uggetti è l'ambienti. Siccomu ToF travaglia ancu in a bughjura cumpleta, pò ancu esse usatu per a visione di notte, cum'è Luboš Vonásek hà ghjustu dimustratu.

L'app Night Vision / ToF Viewer funziona nantu à i telefoni Huawei P30 Pro, Honor View 20, Samsung Galaxy Nota 10+, Samsung Galaxy S10 5G, Samsung Galaxy S20+ è LG V60. A risoluzione massima di visione notturna hè 240 x 180 pixel, ma l'ultime Samsung Galaxy I telefoni permettenu l'usu di una risuluzione più alta di 320 x 240 pixel.

Sicondu XDA, l'applicazione funziona assai bè. Pudete vede una qualità più altu nantu à i telefoni Samsung, à u cuntrariu, u signale da i sensori ToF righjunghji una distanza più longa cù i dispositi Huawei è Honor. Ùn ci hè bisognu di preparazione speciale o diritti di root per aduprà. Nant'à i dispositi supportati, l'applicazione funziona immediatamente senza bisognu di fà mudificazioni. Night Vision / ToF Viewer pudete scaricate gratuitamente da Google Play Store.

U più lettu d'oghje

.